
Prekršajni sud tog vozača osudio je na zatvorsku kaznu od 30 dana, novčanu kaznu od 120.000 dinara i devet meseci zabrane upravljanja motornim vozilom.
„Policija apeluje na vozače da prilagode brzinu kretanja vozila postojećim zakonskim normama budući da je neprilagodjena brzina najčešći uzrok saobraćajnih nezgoda“, navodi se u saopštenju MUP-a.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
preslaba kazna
Skoro 239 na sat?
Slažem se. Oduzimanje automobila kao sredstva izvršenja krivičnog dela ubistva u pokušaju, i doživotna zabrana upravljanja motornim vozilom, je jedina pravedna kazna za ludake koji su spremni da ubiju sebe i druge. Takav ludak može da ubije više osoba nego da nosi pištolj, što se i dešavalo na našim autoputevima, da zbog prevelike brzine ili umora budu ubijene čitave porodice.
Ne nije, čak i previsoka, u zavisnosti od okolnosti. U Nemačkoj na autoputu nema ograničenja brzine kretanja, a statistički su slični što se tiče broja sudara (samo na autoputu) u poređenju sa drugim zemljama. Brza vožnja je problem kada zbog nje nemaš vremena da reaguješ u nekoj situaciji i sl. Ako na autoputu nije video nikoga ispred sebe, odnosno nije bilo gužve, imao bi i više nego dovoljno vremena da reaguje ako se to promeni.
Jel vozilo nemacke proizvodnje?…
Pravila se poštuju a ne da se tumače se kako kome odgovara. Pitaj Nemce da li bi se usudili da voze 240 tamo gde je ograničenje 130 kilometara na sat. I nije tačno da u Nemačkoj na autoputevima nema ograničenja brzine. Samo određeni autoputovi ina određenim deonicama nemaju ograničenje: I na njima je brzina ograničena kada nema uslova za brzu vožnju. Gužva, sneg, kiša… Pri tome to su specijalno dizajnirani autoputevi da bi bili bezbedni za vožnju takvim brzinama. Ako se dobro sećam održavanje takvog autoputa košta 1 milion Evra po kilometru. Godišnje.
Žurilo mu se na poslovni sastanak. Mozes misliti, čime li trguje…
Zurilo mu se doma.
Nista kao Crnogorac u Srbiji, …
Ko bi drugi, negobahati Crnogorac
Sta ce mucenici, oni dole ni nemaju put na kom bi razvili tu brzinu pa dolaze u Srbiju da vezbaju.
ha…to sme u Srbiju…u Crnu Goru ne bio sme preko 80 na sat…ovde ih pustamo da rade sta hoće…tako nam i treba…verovatno je i to neki crnogorac koji se u Srbiji izjašnjava kao Srbin a niže Prijepolja naprasno postaje crnogorac…
Pa šta vozio na Auto putu, kroz Kotež svaki dan sa BW vozi 60 mi se sklanamo u blato takve su uluce , ama brate pa šta ako plaćam porez u drugoj ili trećoj klasi , razmišljam ako bi oprali ulice bilo bi gore nego posle kiše. Mislim da me razumete Vi čitaoci , ali predsednik ali projektanti tih puteva i naselja nikako , jer kad sam počeo da gradim na divlje prvo sam otišao u OPŠTINI hteo sam da gradim po planu ali pošto sam napravio okolinu sredio treba da platim legalitet postojanja objekta.
ako je crnogorski drzavljanin moze da vozi u CG! Ili ne moze?
Sad ste svi savesni vozaci, vozio, pa sta? Nikog nije ugrozio, nije napravio stetu. Da mu uzimanu auto, nine mu drzava ni kupila, sto niste tako efikasni bili kad je Babic vozio.
A šut karta sa zabranom ulaska u Srbiju bar dve godine?
Novčana kazna za prekoračene km je niska! Zatvorska kazna je glupost, 300 000 kazna, oduzeti dozvolu na 2 godine , mesec dana da radi sa ekipom za održavanje autoputeva i 5 godina zabrane ulaska u Srbiju!