CEP: Pravo potrošača samo na papiru 1Foto: Beta/Milan Timotić

Zakon, iako sličan nemačkom, na ovom prostoru se ispostavlja kao neefikasan zbog tromosti pravosudnog sistema, naveedno je u saopštenju.

Programski menadžer u CEP Dušan Protić smatra da su tri ređenja koja bi bila rešenja za nepravdu koju doživljavaju potrošači.

To bi bilo jačanje ili proširenje nadležnosti postojeće Komisije za zaštitu konkurencije, jačanja vansudskog rešavanja sporova ili osnivanje potrošačke arbitraže, dok je treći uvođenje potrošačkog ombudsmana, naglasio je Protić.

close
CEP: Pravo potrošača samo na papiru 2

Prijavite se za
NJUZLETER

Svake subote u formi mejla biće Vam dostupan pregled nedelje koji za Vas biraju i komentarišu kolumnisti Danasa.

Vaša email adresa biće korišćena isključivo za potrebe slanja njuzletera u skladu sa Politikom privatnosti.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.