
– Zahtevamo da se svi potrošači kojima je obustavljena isporuka eketrične energije privremeno priključe na sistem, a da se uz primenu Zakona o zaštiti potrošača sprovede zakonski potupak za svaki konkretan slučaj. Tražimo da EPS formira komisije za rešavanje reklamacija , u čijem će sastavu biti svi nadležni za rešavanje reklamacija potrošača, kao što su EPS Snabdevanje i EPS Distribucija, te predstavnici organizacija potrošača, što je takođe predviđeno ovom zakonom- navodi se između ostalog u javnom protestu.
Forum navodi da EPS masovno isporučuje električnu energiju preko brojila kojima je istekao rok baždarenja, a koja su zbog toga, prema Zakona o metrologiji, neispravna i ne smeju se upotrebljavati. Ovo javno preduzeće, takođe, masovno donosi rešenja o neovlašćenoj potrošnji električne energije na osnovu nepravilnosti ili oštećenja na plombi, a zanemarujući činjenicu da isporučuje struju preko brojila kojima je istekao rok važenja žiga i koja se ne smeju upotrebljavati, zbog čega je zapravo ona „neovlašćeni potrošač“.
U saopštenju Foruma se dodaje da EPS krši Zakon o zaštiti potrošača i zbog toga što domaćinstvima isključuje struju tokom grejne sezone iako u njima živi ugroženi potrošač zbog uzrasta, posebnih potreba ili bolesti, koji je zaštićen zakonom. Takođe, upozorava ovo udruženje, EPS masovno uslovljava ponovno uključenje struje plaćanjem zastarelih dugova, što zakon takođe zabranjuje.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
eps je tipična partijska firma , ne samo ove koja čini sadašnju vlast nego i svih prethodnih. to i monopolistički položaj im omogućavaju da se ponašaju kako njima , i eps-u i vlastodržcima, najviše odgovara . uz sve nepravilnosti ovde pobrojane dokaz bahatosti je i to što potrošači ne znaju koliko košta jedan kwh. zahvaljujući trobojnoj tarifi i famoznim fiksnim stavkama , što je samo po sebi već dovoljno za osnovanu sumnju u pošteno poslovanje eps-a .
sto ne iskljuce RTB-bor, ili naplate milionske dugove, nego vacare jadnike po selima i gudurama prazne srbije,…dno
postovani trzaim savet vezano za EPS
13.februara mije ukinuta struja na monofaznom broilu sa bandere bez mog prisustva.ralog priliokopm kontrole u kuci na broilom je sve u redu sa blombama ali tvrdnja je da ima otcep kao to oni nazivaju.porcelanski osigurac koji je jedini na broilom od 25 A.je cesto goreo i povezan je direkno ali ta struja je posle broila.prinudjen sam na novi prikljucak sto sam i uradio prilikom sklapanja ugovora odobren mi je prikljucak trofaznim broilom i receno mije da cu se voditi kao novi korisnik a kazna koja mi se stavlja na teret od236.800 din ne ovisna je od ovog postupka.nakon 3 nedelje cekanja nisam povezan na mrezi jer me uslovljavaju da platim iznos od 20 posto od sume dog preostali deo novca ce ga rasporediti na 11 mesecnih rata to je uslov za novi prikljucak.u tim navodima stoi sa samim podpisivanjem i priznajem delo.rok mi istice za koji dan sta mi je ciniti ovakvim ucenama koja su moja a koja njihova prava kako daim skrenem paznju. HVALA