Foto: mojibrendovi.com

Kako se navodi, konačni sporazum će biti definisan kroz završna usaglašavanja, a kupovina-prodaja (akvizicija) ostaje podložna uobičajenim uslovima i odobrenjima nadležnih organa zbog čega se očekuje da će sam proces biti okončan u drugom kvartalu 2019. godine.

„Naša strateška namera je da ova akvizicija  omogući kompaniji nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regionu, kao i mogućnost proširenja u komplementarne kategorije proizvoda“, navodi Koka Kola HBC.

Glavni izvršni direktor kompanije Koka Kola HBC AG, Zoran Bogdanović, izjavio je da ovo predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrednosti za tu kompaniju, kupce i akcionare.

„U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne veštine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osveženje kod kuće“, dodao je Bogdanović.

Kako je istakao Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Koka Kola HBC Srbija i Crna Gora, udruženi sa Bambijevim vodećim brendovima na tržištu konditorskih proizvoda, ova kompanija postići će pravu dobitnu kombinaciju.

Nakon obeležavanja pola veka od početka proizvodnje Koka-Kole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa tri godine zaredom za najuspešniju poslovnu operaciju unutar Koka Kola HBC grupe, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda. Ova akvizicija je potvrda da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije, ali i dokaz odlučnosti naše kompanije, Koka-Kola HBC Srbija, da ostanemo integralni deo lokalne zajednice u kojoj poslujemo i nastavimo da razvijamo svoje poslovanje u ovoj zemlji“, dodao je Atanasov.

Povezani tekstovi