Kompanija Delta 28. marta u bugarskom gradu Varna otvara šoping-mol 1Foto: Kompanija Delta

Preostale površine su otvoren prostor namenjen pratećim i zabavnim sadržajima, najvećim delom za decu i tinejdžere. To je saopšteno juče novinarima u Sofiji pred kojima je predstavljena investicija u koju je Delta Real Estate ušla zajedno sa bugarskim AP Investom, pošto je prethodnih osam godina to započeto zdanje stajalo nezavršeno. Prema rečima Zorane Ždrale Burlić, vrednost investicije je oko 120 miliona evra.

– Budućnost više ne pripada klasičnim šoping-molovima, već kombinovanim sadržajima koji će osim trgovine pružati mogućnost za zabavu, za kvalitetno provedeno vreme – rekla je Ždrale Burlić i dodala da će u novom molu posao direktno naći oko 600 radnika, ali da će rad tog zdanja značiti više posla i za čitav niz ostalih delatnosti.

Ona je naglasila da je 83,3 odsto komercijalnog prostora već prošlo zakupce, a među njima su i poznati brendovi poput Pinko, Ralf Loren, Marko Polo, Cropp, Sinsay, Mango, Sport depo, Billa, kao i Cinema Čita koja će otvoriti prvu 4DX salu u Varni. Interesantno je da će prvi put zajedno otvoriti svoju ponudu Kosta i Starbaks.

Kako je istaknuto, velika pažnja posvećena je deci, a jedna od najvećih igraonica, na oko 1.500 kvadrata, predstavljaće planetarijum sa različitim sadržajima.

Inače, investicija u Varni skromnija je varijanta projekta koji bi u Beogradu, na zapuštenom prostoru nekadašnje Autokomande, na oko 200.000 kvadrata trebalo da izgradi kompanija Delta. Projekat, zajedno sa još tri kapitalne investicije, nove poslovne zgrade, šoping-mola u Nišu i Delta centra na Novom Beogradu, već godinama čeka na građevinsku dozvolu.

– Mi smo spremni, projekti su završeni i novac obezbeđen – kaže  Ždrale Burlić.