Foto: Ministartsvo građevinarstva

Ona je ovom prilikom istakla da ako Beograd treba da dobije nešto, to je onda obilaznica, jer će ona saobraćaj učiniti bezbednijim, a teške kamione i tranzit izmestiti iz centra grada. 

“Građani Srbije mogu da budu ponosni jer i ovaj projekat je dokaz šta sve struka može da izvede. Važno je i da naši inženjeri i radnici rade u skladu sa svim svetskim rešenjima i tehnologijama”, rekla je Mihajlovićeva. Potpredsednica Vlade dodala je i da ćemo završetkom radova dobiti novih 27 kilometara auto-puta, te da nas čeka izgradnja treće deonice od Ostružnice do Bubanj potoka. 

Dubravka Negre, direktorka kancelarije Evropske investicione banke, istakla je da je projekat izgradnje mosta preko Save potvrda da se inovacione tehnologije primenjuju i u ovom delu Evrope. 

“Drago mi je da EIB sarađuje sa Ministarstvom na velikim infrastrukturnim projektima, vrednim 1,8 milijardi evra. Naši inženjeri prate realizaciju svih projekata, znanje i iskustvo ostaće u Srbiji. Očekujemo milione novih vozila u tranzitnom i putnom saobraćaju, jer ovo je panevropski koridor”, rekla je Negre. 

Slavoljub Tubić, pomoćnik direktora “Puteva Srbije”, rekao je da se most gradi po potpuno novoj tehnologiji i da je po ocenama nadzora sve do sada izvedeno u izvanrednom kvalitetu. 

Igor Đurđević, direktor projekta, istakao je da se radi o vrlo sprecifičnoj i zahtevnoj tehnologiji gradnje, nesvakidašnjoj za naše prostore. 

“Veliki deo radova je završen, gorovo je 1,3 km betonskih konstrukcija. Čeka nas još 200 m u zoni plovnog puta i to će biti završeno narednih meseci”, izjavio je on. 


Povezani tekstovi