Mihajlović poručila Lidlu: Žene u Srbiji se ne vrednuju kao roba 1Foto: MGSI

Potpredsednica Vlade i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović pozvala je kompaniju „Lidl“ da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.

„Izuzetno mi je drago što je kompanija ‘Lidl’ došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije“, istakla je Mihajlovićeva u saopštenju.

Ona je izrazila uverenje da će kompanija „Lidl“ u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti, u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.

„Uverena sam da kada rukovodioci kompanije ‘Lidl’ bolje upoznaju Srbiju, videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje“, naglasila je Mihajlovićeva.

Mihajlović poručila Lidlu: Žene u Srbiji se ne vrednuju kao roba 2
Ilustracija: Sporna reklama

Povodom izjave Zorane Mihajlović, koja je pozvala kompaniju „Lidl“ da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama, „Lidl Srbija“ saopštava da im je izuzetno žao što je kampanja „Savršen par“ od dela javnosti shvaćena na način na koji ta kompanija nije nameravala.

„Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je ‘Lidl’ prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta. Kao glavni promoteri, u kampanji se pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu. Oba lika su prikazana kroz više pozitivnih osobina, a u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini“, navodi se u saopštenju.

Dodaje se da povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom nije bila namera i da je raspodela njihovih „ekspertiza“ potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena – ženskog.

„Kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštujemo princip ravnopravnosti i duboko cenimo napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima. Kompanija ‘Lidl’ zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola“, navodi „Lidl Srbija“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari