Foto: Zoran Panić

Ona je posle obilaska deonice na istčnom kraku Koridora 10 od Proseka do Crvene reke uoči sutrašneg otvaranja celog ističnog kraka, rekla da se posle Grdelice, sutra u saobraćaj pušta istočni krak Koridora.

“ To je nešto o čemu smo maštali i sanjali, o čemu su neki drugi više pričali, a malo manje radili. Mi smo Koridor završili. Izgrađen je južni i istočni krak”, rekla je ministarka.

Zahvalila se svim izvođačima i podizvođačima koji su gradili ovu deonicu auto- puta.

Zahvaljujući predsedniku Republike, Vladi Srbije , ministarstvu koje vodim, Koridorima Srbije i svim izvođačima i podizvođačima, završili smo Koridor. Posebna zahvalnost radnicima koji su nekada i u tri smene radili kako bi danas imali završen auto put”, rekla je Mihajlovićeva.

Dodaje da se danas dogovaraju o nastavku saradnje.

“ Srbija nema vremena da čeka i da velike infrastrukturne projekte gradi decenijama, kao što je to bilo sa Koriodorom 10”, kaže, dodajući da sutrašnje simbolično otvaranje dva dana pre državnog praznika Primirja u Prvom svetskom ratu.

Potpredsednica Vlade je najavuila da će sutra u podne, u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, premijera Bugarske Bojka Borisova, članova Vlade Srbije, diplomatskog kora i građana u saobraćaj biti pušten istočni krak

Zavrešetkom Koridora 10 Srbija se vratila na evropsku tranzitnu mapu. Novi auto putevi znače nove investicije, ekonomski razvoj i bolji život za sve naše građane i građanke”, rekla je Mihajlovićeva.

Najavljuje da će 19. decembra u saobraćaj biti puštena deonica Surčin- Obrenovac.

Kreće izgradnja novih auto puteva, kao što su Moravski koridor, Ruma -Šabac-Loznica, Sremska Rača- Kuzmin”, rekla je ona.

Kaže da će napraviti i spisak kompanija koje su se pokazale kao uspešne i kvalitetne kompanije koje mogu da rade nove projekte.

Osnovna stvar je kojom brzinom ćemo nastaviti da radimo nove puteve”,rekla je Mihajlovićeva.

Istočni krak Koridora 10 od Niša do Dimitrovgrada je ukupne dužine 86, 9 kilometara. Ukupna vrednost izgradnje istočnog kraka se procenjuje se na oko 476 miliona evra, uključujući i dodatno izvedene radove kao posledica izmene projekta. Na istočnom kraku od Niša do Dimitrovgrada je urađeno 87 mostova, pet tunela, pet saobraćajnih petlji, iskopa i nasipa.

Tunel Bancarevo opremljen savremnim sistemima

Za saobraćaj se otvara i tunel Bancarevo. Opremljen je najsavremenijim sistemima koji omogućavaju bezbedan saobraćaj. Ovim sistemima upravljaju obučeni timovi iz jedinstvenog Tehničko-operativnog centra. Iz tog centra, koji se nalazi kod tunela Bancarevo prati se i saobraćaj u još dva tunela na ovom kraku Koridora 10: Sopot i Sarlah.

Povezani tekstovi