PKS predložila ukidanje praga za marketinške troškove 1Foto:PKS logo

Privredna komora Srbije (PKS) saopštila je danas da će se privrednicima od Nove godine, umesto samo deset odsto, priznavati sva ulaganja u marketinške aktivnosti, odnosno kompletna izdvajanja za reklame knjižiće se kao trošak u poreskim bilansima.

U saopštenju se navodi da je PKS predložila ukidanje dosadašnjeg praga za marketinške troškove, a Ministarstvo finansija prihvatilo predlog i tu novinu, uz ranije najavljenu promenu načina obračuna poreske amortizacije, ugradilo u Nacrt zakona o porezu na dobit pravnih lica. Predloženim zakonskim izmenama uvažena su i zalaganja Privredne komore Srbije za uvođenje podsticaja privredi za inovacije, istraživanje i razvoj.

Kako je predloženo, ulaganja u istraživanje i razvoj priznavaće se kao rashod u to u dvostruko većem iznosu od stvarnog troška, a 30 odsto investicije u nova privredna društva koja će se baviti inovacionom delatnošću, knjižiće se kao poreski kredit. Od oporezivanja će biti oslobođeno čak 80 odsto prihoda ostvarenog korišćenjem intelektualne svojine, dodaje PKS.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.