Nedavno mi je istekla bus plus kartica, zbog čega sam bio prinuđen da izvadim novu. Pozvao sam informacije kako bih saznao gde to mogu da obavim.

Najbliže mesto mi je Staklenac na Trgu republike, ali mi je u kol centru bus plusa rečeno da tamo ne mogu da mi prebace novac sa stare na novu karticu pa mi je dato nekoliko opcija gde se to radi od kojih mi je najbliža bila Beograđanka.

Popeo sam se na drugi sprat zgade i odmah uočio prostor koji sam tražio. Na aparatu na samom ulazu pritiskom na dugme dobio sam svoj broj i zaključio da pedesetak ljudi pre mene već čeka da se njihov broj ukaže na jednom od šest šaltera. Shvatih da ću čekati duže vreme i pogledom zatražih neku slobodnu stolicu ali ih nije bilo. Tog dana je bilo izuzetno toplo a jedino osveženje je stizalo iz nekoliko zastarelih rashladnih uređaja sa plafona. Da dođem na red čekao sam punih sat vremena a posao zbog koga sam došao obavio sam za minut davši 250 dinara za novu bus plus karticu koja mi važi u naredne tri godine. Dok sam čekao pitao sam se zbog čega uopšte treba da vadim novu. Logiku zašto mi treba nova lična karta ako nisam penzioner razumem. Međutim s obzirom da mogu da se odlučim da mi na novoj kartici ostane stara fotografija ne vidim logičan razlog zašto mi treba nova sem da vlasnici blus plus projekta žele da namaknu zaradu i na toj stavci. Jedina „usluga“ koju mi na tom planu nude je nova kartica koju moram da platim a nisam je ni tražio.

Druga stvar koju sam uočio je da se firma koja sprovodi bus plus sistem u Beogradu nije potrudila da obezbedi adekvatan prostor za prodaju i izdavanje novih kartica. Nema dovoljno stolica pa dosta ljudi stoji, ventilacija je u veoma lošem stanju a vrućine velike, sistem prijavljivanja na šalter je zamoran za starije građane a nije angažovan ni dovoljan broj ljudi koji rade na šalterima. Jasna je želja bus plus sistema za ostvarivanjem profita, ali suština je da su oni tu zbog građana a ne građani zbog njih te bi im trebalo omogućiti adekvatne uslove dok čekaju da plate za novu karticu. Takođe treba se držati i uspostavljenih standarda. Ako je stara kartica imala futrolu, mora da je ima i nova. Nova kartica međutim nema futrolu, a zašto, nisam uspeo da saznam od pripadnika obezbeđenja a na šalter reklamacija nisam otišao da stvaram gužvu jer mi je trebala informacija a ne da se žalim.

Činjenica je da bus plus projekat uzima deo profita koji stvori GSP na osnovi „implementacije sistema“. S obzirom da ne učestvuju u procesu privređivanja, ljudi koji stoje iza Bus plusa bi trebalo da shvate da postoje stvari koje je nepristojno da naplaćuju kao i da su dužni da obezbede adekvatan prostor i veći broj službenika za rad sa korisnicima njihovih „usluga“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari