Naime, Car Go spaja vozače čije usluge koristi, sa mušterijama kojima je potreban prevoz, preko aplikacije koja nudi elektronski način plaćanja računa. Ono što je mušterijama svakako najprivlaćnije su niže cene prevoza koje nudi Car Go i to za 20 odsto preko dana a za 30 odsto noću od one koju naplaćuju taksisti. Shodno tome firma osnovana pre dve i po godine već u ovom trenutku ima oko 50 hiljada svojih korisnika.

Sa druge strane neki taksisti očito smatraju da je reč o „nelojalnoj konkurenciji“ jer Car Go spušta cenu usluge prevoza, nema novčanih obaveza prema udruženju niti drugih dadžbina kojima su taksisti izloženi. Takođe, vozaču Car Go prevoz sugrađana može da bude i dopunska delatnost dok je taksistima osnovna, odnosno jedini izvor prihoda. Stoga se među taksistima često može čuti da su vozači Car Go ništa drugo do „divljaci“ koji voze „neprijavljeno“. U takvoj atmosferi došlo je i do napada na vozača Car Go od strane taksista. Ako je ta informacija zaista i tačna za svaku je osudu. NIko nema pravo, pod bilo kakvim izgovorom, da fizički napada drugog i oštećuje njegovu imovinu.

Inače, da neko ne bi pomislio da je reč o nekakvom „srpskom scenariju“ treba naglasiti u svim razvijenim zemljama sveta taksisti protestuju i veoma često fizički napadaju vozače Uber-a. To nikako nije opravdanje niti olakšavajuća okolnost za taksiste koji su napali vozača Car Go. Sa jedne strane nikako se ne može dozvoliti da bilo ko sprečava građane koji to žele da koriste usluge Car Go. Zbog loše ekonomske situacije u zemlji za neke kategorije stanovništva taksi je postao luksuz a Car Go nešto što im je dostupno. Sa druge strane bi bilo potpuno socijalno neodgovorno dozvoliti ekonomsku propast taksista i njihovih porodica.

U konkretnom slučaju najbolja solucija bi bila da se u Beogradu obnovi gradsko preduzeće za taksi prevoz. Vozila bi nabavljao i održavao grad, bila bi u njegovom vlasništvu a vozači bi radili za platu. Takav vid taksi gradskog prevoza je postojao u Beogradu do druge polovine 80-tih. Na taj način bi se jednim udarcem „ubile dve muve“. Taksisti ne bi više proganjali vozače Car Go jer bi radili za platu i ne bi smatrali da ovi rade protiv njihove egzistencije. Sa druge strane omladina i poslovni ljudi koji žele da prođu jeftinije a istovremeno da budu fensi i sve plaćaju onlajn koristili bi usluge Car Go. Neko će se zapitati a otkud pare gradu Beogradu da osnuje jedno takvo preduzeće, Odgovor je veoma jednostavan, uvesti porez na ekstra profit i šund na „estradi“ i novca će i te kako biti za te ali i druge potrebe grada. Naravno, ne vidim razlog da grad ne pokrene i svoju varijantu Ubera umesto da prepušta da na taj način pare zgrću samo privatnici.