Potrebna pravednija naplata prevoza

Ostavite komentar


  1. evo predloga : obavezati poslodavce da za svakog zaposlenog uplaćuju mesečnu naknadu za prevoz- vozio se taj ili ne vozio, penzioneri, osim onih sa minimalnim primanjima , da kupuju godišnje karte sa progresivnom cenom u zavisnosti od visine penzije, osloboditi gsp akciza i pdv-a za gorivo, raskinuti štetan i preskup ugovor za posrednikom u naplati ( više od 8% od prihoda ) , otpustiti viškove, i one koje je nagurala prethodna , kao i one koji su tu zahvaljujući sadašnjoj vlasti u ogromnoj administraciji kao i nekoliko stotina kontrolorai nekoliko stotina onih koji prodaju i periodično bez ikakve potrebe zamenjuju – čitaj prodaju- plastificirane kartice . a, ako i tada zafali, a ne bi trebalo, uvesti neki dodatni porez od 1-2 % na opštinama kojima prolazi gsp. ( jer u tekstu piše da bi sa 32700 za zaposlene bili pokriveni svi rashodi) .

  2. Pitam se iz kog razloga postojano se obmanjuje javnost da je za penzionere besplatan prevoz u sistemu BusPlus? Cena od 407 din. godišnje je SAMO za ljude starije od 65 godina bez obzira na status, ostali plaćaju mesečnu kartu 1120 din! Koliko ima starijih ljidi od 65 godina koji koriste ovaj povlašćeni status i koliko eventualno povećanje cene karata za njih može da popravi stanje u GSB? Uzgred, u mnogim razvijenijim zemljama za ove osobe je prevoz potpuno besplatan.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.