Glumica Tihana Ćulafić kao Rozamunda u sadejstvu sa Markom Cindrićem u ulozi Fulvija, razapeta je žudnjom između senzualnog i intelektualnog, snovidnog i trivijalnog, jagoda i krvi, između psa i vuka. Predstava „Rozamunda“ čulno-kognitivno prenosi filozofiju nobelovke Elfride Jelinek na rediteljski promišljen, senzitivan i duboko istinit način. Međusobna dosledna razigranost ravnopravnih scenskih elemenata – glumačke igre, vizuelnosti i zvučne slike – gradi celinu koja svojom emocionalnom snagom suočava i osvešćuje najdublje porive, želje i strasti kroz večni agon muško-ženskog principa u strindbergovskom proždiranju polova.“

Nagradu za najoriginalnije istraživanje jednog od segmenata pozorišnog jezika ravnopravno dele predstave: „Zanošenje“ (ili Pokretanje nagona) Kit Džonson X-act iz Danske i „Sve je to pogrešno“ pozorišta „Imovina“ i pozorišne trupa „Lajka“ iz Belgije. Nagrada za izuzetnu ekspresivnost na graničnom području između pozorišta i ostalih umetnosti, ili stvaralaštva u najširem smislu dodeljena je ravnopravno predstavama „Sad sam Lucky“ Instituta za afirmaciju i razvoj plesa i savremene umetnosti „Emanat“ iz Slovenije i „jedna misteriozna Stvar, reče e. e. kamings*“, „Šta reći o Pjeru“, „Olimpija“ trupe Vere Mantero „O rumo do fumo“ iz Portugala.

Žiri je, takođe, zvanično pohvalio studente četvrte godine glume u klasi profesora Dejana Cicmilovića Fakulteta umetnosti u Prištini – Zvečan za negovanje lepote scenskog govora (pod vođstvom prof. Andrijane Videnović) i pokreta (Vera Obradović i Miodrag Krčmarik) u najizvođenijoj Šekspirovoj komediji „San letnje noći“.

Žiri je saopštio i da je jubilarni festival protekao u besprekornoj organizaciji produkcionog, marketinškog i programskog tima nad kojim je brižno lebdelo svevideće oko spiritusa movensa Simona Grabovca, urednika scenskog programa u Kulturnom centru Novog Sada. Pažljivim izborom selektora Miloša Sofrenovića i Milice Konstantinović prezentovano je 12 provokativnih predstava koje su pružile uvid u najnovije nacionalne i svetske pozorišne tendencije alternativnog i novog teatra. Svoj puni doprinos u dijalogu umetnika i publike na sesijama okruglog stola dao je kritičar Zoran R. Popović.