Foto: Red Communication

Jedinstveni koncert na otvorenom okupiće kompletan ansambl opere sa više od 200 izvođača pod dirigentskom palicom maestra Dejana Savića, a publika će imati priliku da uživa u popularnim arijama, duetima i horovima iz poznatih opera, od kojih se najveći broj nalazi na redovnom repertoaru Narodnog pozorišta.

Svetlana Glumac, direktorka korporativnih i regulatornih poslova kompanije Moji brendovi naglasila je da je veliko zadovoljstvo biti deo ove manifestacije i istakla da je partnerstvo sa Narodnim pozorištem došlo kao logičan sled jer ih ujedinjuju iste vrednosti. „Kompanije koje posluju u okviru „Mojih brendova“ neki su od najstarijih srpskih brendova poput Imleka, Bambija i Knjaz Miloša i uvek su tu da podrže velike nacionalne kulturne događaje. Želeli smo da budemo deo ovog jubileja i na taj način vratimo prave vrednosti i da mlade ljude usmerimo na njih. Kao kompanija prisutni smo u sportu, obrazovanju, podršci deci bez roditeljskog staranja, a posebno smo posvećeni kulturi. „Opera na vodi“ treba da predstavlja početak jedne tradicije ovakvih događaja i da Beograd postane kulturni centar regiona, a mi ćemo i u budućnosti biti pratioci ovakvih manifestacija.“