MTV je predstavio prvu društveno angažovanu kategoriju na MTV Video Music Awards: „Najbolji spot sa porukom“ (Best Video With A Message). Ova specijalna kategorija slavi moć muzike i socijalnog aktivizma i takođe veliča umetnike koji su napravili muzički video sa pozitivnom porukom, u nameri da podignu svest o ključnim problemima sa kojima se suočava današnja omladina.

Mnogobrojni umetnici su tokom prethodne godine na raznovrsne načine pružali podršku ugroženoj omladini, suprotstavljali su se diskriminacije LGBT-a i podržavali su jačanje samopoštovanje. Na sve ove probleme je MTV skretao pažnju preko A Thin Line, svoje kampanje protiv nasilja i zlostavljanja na internetu, lansiranoj u decembru 2009, a sada i preko ove posebne 2011 MTV Video Music Award kategorije.

„Tokom prethodne godine značajan broj umetnika koristio je svoju muziku kao sredstvo za istraživanje svojih veoma teških, ličnih iskustava i problema sa kojima su se suočavali, i za stvaranje muzičkih spotova sa jakom porukom, koji su inspirisali milione njihovih fanova“, rekao je Stephen Friedman, predsednik MTV-a.

Svaki nominovani spot za „Best Video With A Message“ kategoriju, izabran je preko MTV Act onlajn platforme, napravljene s ciljem da navede mlade da učine život lepšim i preko koje publika MTV-a može da sazna više i da preduzme nešto povodom nekih od problema današnjice. Gledaoci mogu da glasaju za „Best Video With A Message“ tako što će posetiti vma.mtv.com.

Nominovani su spotovi: P!nk – „F****** Perfect“, Lady Gaga – „Born This Way“, Katy Perry – „Firework“, Eminem feat. Rihanna – „Love The Way You Lie“, Rise Against – „Make it Stop (September’s Children)“, Taylor Swift – „Mean“.

Dodela nagrada, 28. put po redu, prenosiće se uživo iz dvorane Nokia Theater u Los Angelesu u noći između nedelje na ponedeljak, 28. na 29. avgust u 3 sata ujutru.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari