DJB: Saša Radulović dobio sudski spor protiv Pinka 1Foto: Medija centar

Kako se navodi u saopštenju, predmet spora bila je tvrdnja izneta u tekstu od 20. marta 2017. godine pod naslovom „Evo ko je kandidat za predsednika: Radulović ojadio građane Srbije za 49 miliona“.

„Sud je konstatovao da TV Pink nije proverio poreklo, tačnost, potpunost i istinitost informacija pre objavljivanja i presudio da nije smeo objavljivati neproverene tvrdnje za koje je na sudu utvrđeno da su neistinite“, navodi se u saopštenju.

DJB je ocenio da je ta televizija iznosila neistinite optužbe na račun Radulovića u jeku predizborne kampanje da bi ga diskreditovala u očima glasača, iako je sud utvrdio da on kao stečajni upravnik nije dobio 495 mesečnih novčanih naknada od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom.

Taj pokret je ocenio da politička šteta koja je naneta DJB daleko prevazilazi iznos odštete koju presudjuje sud i da se takve stvari ne bi ponavljale ako bi sud medije koji namerno plasiraju neistine kažnjavao adekvatno.

Ovakva sudska praksa je direktan podsticaj za nastavak zloupotrebe medija u obračunu vlasti s opozicijom“, dodaje se u saopštenju.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.