Foto: N1

Naime, radnim tekstom nove sistematizacije radnih mesta u JGSP rukovodstvo te firme je predvidelo smanjenje broja vozača. Novom sistematizacijom je određeno da broj vozača bude manji za 92 radna mesta.

U sistemu organizacije JGSP sve službe imaju svoje mesto, težinu i značaj. Pa ipak, srce proizvodno-produktivnog dela čine vozači. Nezamisliv je opstanak i napredak JGSP-a, ako se smanji broj vozača.

Koja namera stoji iza ove šokantne odluke? Očito je da se smanjenjem broja vozača bitno smanjuje operativna sposobnost JGSP-a. Smanjena operativna sposobnost JGSP, znači potencijalno i manji broj polazaka autobusa. Manji broj polazaka otvara mogućnost o kojoj već dugo vode razgovore čelnici JGSP i formalni gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević, a to je uvođenje privatnih prevoznih firmi na određene linije koje sada drži JGSP.

Ovim potezom postaje jasno zašto je Milovan Amidžić koji je osmislio propalu privatizaciju JKP Stana , dovoden na mesto direktora JGSP-a. Pre je bilo loše, a sa novim direktorom stanje je još gore.

Skrećemo pažnju formalnom gradonačelniku Milošu Vučeviću i stvarnom gradonačelniku Andreju Vučiću da privatizacija „na mala vrata“, ustupanjem profitabilnih linija privatnim preduzetnicima, predstavlja grubo narušavanje javnog interesa grada Novog Sada. Interes građana Novog Sada nije privatizacija određenog broja linija, jer bi to automatski značilo i veću cenu karata. Zato Narodna stranka poziva građane da izrazimo javni protest ukuliko aktuelna gradska vlast istraje u pogubnoj nameri da privatizuje deo linija JGSP.