Foto: Beta/AP/Turkish presidency

Tursko udruženje je zbog toga najavilo krivičnu prijavu protiv tog provladinog instituta.

U izveštaju Fondacije za politička, ekonomska i socijalna istraživanja, bliske predsedniku Turske Redžepu Tajipu Erdoganu i njegovoj vladajućoj stranki, ocenjuje se izveštavanje na turskom jeziku stranih medija BBC, Dojče vele, Glas Amerike i Juronjus.

Priložen je spisak novinara, uz podatke o njihovim ranijim i sadašnjim radnim mestima kako bi se dokazalo da su u izveštavanju navodno opredeljeni protiv turske vlasti.

Međunarodna organizacija „Reporteri bez granica“ je Tursku, po slobodi medija, svrstala na 157. mesto među 180 zemalja.

Povezani tekstovi