Foto: EPA-EFE/RITCHIE B. TONGO

„Nastavićemo da se borimo protiv lažnih informacija, dezinformacija i informacija lošeg kvaliteta“, objasnio je u poruci na Fejsbuku zamenik predsednika zadužen za partnerstvo sa medijima Kembel Braun i dodao da „imaju priliku i odgovornost da pomognu lokalnim medijima da se razviju i uspeju“, prenela je Hina.

Početkom januara 2017. godine društvena mreža je već pokrenula „Facebook Journalism Project“, kako bi pojačala veze platforme s medijskom industrijom. U to vreme uglavnom se radilo o predlozima rešenja medijima kako da poboljšaju prihode koje ostvaruju prisustvoma na Fejsbuku i da razviju razmene između društvene mreže i štampe. Iznos uložen u tu inicijativu nije saopšten.

Platforma koja ima 2,2 milijarda aktivnih korisnika odlučila je da, u saradnji sa Pulicer centrom, osnuje specijalni fond od pet miliona dolara, koji će finansijski podržati planove vezane za objavljivanje reportaža. Najavljeno je da će sredstva biti uložena i u niz projekata čiji je cilj suzbijanje lažnih informacija i za podršku pouzdanim medijima.

Povezani tekstovi