Foto: Pixabay/Gerd Altmann

Kliping je istraživao postove korisnika društvenih mreža iz regiona tokom trajanja Svetskog prvenstva u košarci i došlo se do rezultata da je najveći broj postova bio iz Srbije, čak 84,17 odsto.

Interesantno je da je u ostalim zemljama regiona prvenstvo prošlo skoro nezapaženo, čak i u Crnoj Gori, čija je reprezentacija učestvovala na takmičenju.

Iz Slovenije je bilo samo 4,71 odsto postova, iz Crne Gore 3,89 odsto, Severne Makedonije 3,17 odsto, BiH 2,28 odsto i najmanje iz Hrvatske, samo 1,78 odsto postova.

Kada su objave na mrežama u Srbiji u pitanju, dominira Twitter na kome se ubedljivo najviše komentarisalo prvenstvo i analizirao nastup naše reprezentacije (81,39 odsto komentara).

Sledi Fejsbuk sa 9,67 odsto, Instagram sa 6,96 odsto i YouTube sa 1,98 odsto.

Povezani tekstovi