Foto: Pixabay

122 milijarde dolara

Očekuje se da će korisnici na aplikacije potrošiti 122 milijarde dolara u 2019. godini, od čega će najviše novca otići u sektor igrica. Rast potrošnje u vezi sa aplikacijama pet puta više raste od rasta globalne ekonomije.

Samo igrice

Igrice odnosno gejming industrija godinama obrće neverovatne svote bilo da se radi o igricmama na kompjuteru ili aplikacijama. U 2019. godini nastaviće se rast, a prema nalazima kompanije koje analizirajui podatke očekuje se da igrice uzmu 60 odsto kolača u digitalnom svetu.

Prenosi preko telefona lete u nebo

Video prenosi preko telefona daju odlične rezultate kada su u pitanju korisnici. Taj trend će se nastaviti i sledeće godine, a porenjuje se da će od sat vremena konzumiranja medija, 10 minuta odlaziti na ovu formu. Veći deo ovog sadržaja biće kratki zapisi.

100 miliona za Harija Potera

Posle veoma uspešnih filmova, Hari Poter se seli i na konzole za igranje. Zvaničan start je planiran za početak 2019. godine a očekuje se da će za samo 30 dana “Niantic’s Harry Potter: Wizards Unite” zaraditi 100 miliona dolara. U pitanju je “location based” igra, u kojoj se napreduje menjanjem mesta gde se igra. Nešto poput Pokemona.

Monetizacija

Rast interesovanja za aplikacije motivisaće na dalju monetizaciju. Aplikacije će postati mesta oglašavanja a očekuje se da će 60 odsto njih krenuti ka tom pravcu.