Beobuild: Metro trasa na ispitu

Novi plan za razvoj metro sistema u Beogradu jedan je od najkontroverznijih u decenijama dugom procesu planiranja Beograda, piše stručni portal

Ostavite komentar


  1. Sa izmenama koje donosi, novi plan za razvoj metro sistema u Beogradu jedan je od najkontroverznijih u decenijama dugom procesu planiranja Beograda

  2. Nadam se da će Metro uskoro početi sa gradnjom, bez obzira što ima dosta skeptika koji sumnjaju. Tako je bilo i sa Beogradom na vodi, na svu sreću radovi su pri kraju.

    1. Uh srecom da je pri kraju (ovo ze moze tumaciti i na dugi nacin)

      Nego Milena kada se useljavate u vas novi stan ili stana nema?

  3. Da kako da ne pa linija 88 iz pravca Železnika i iz Sremčice 511 idu na 2 minuta dopli autobusi uvek puni putnika ljudi iz Obrenovac i iz okolnih naselja bi presedali na metro stanicu kako nema naselja ovo je čista glupost da od makiša nema putnika.

  4. Naravno gde da je prva linija logicna da pocne od Železnika gde živi 50000 stanovnika gde linija 88 ide na 2minuta kao i Sremčica ima 50000 stanovnika što je ukupno 100000 stanovnika linija 511 ide na 2 minuta dupli autobusi kao i na liniji 88 a gde su linije 55,58,54,521,522,512. plus bi u Makišu ili ti Železniku presedali ljudi iz Obrenovca,Velike Moštanice,Ostružnice,Barajeva,Umke…itd… Tako da dragi moji početak 1 linije metroa je itekako opravdan dok ljudi sa Petlovig Brda su dobro povezani sa gradom i mnogo su blizu grada da bi metro koji povezuje udaljene delove periferiju grada kako bi ljudi brže i lakše došli do posla.

  5. Polovinu trase ste imali od šećerane do pančevačkog mosta. Vi ste sve to uklonili a sada ćete ponovo graditi. Suludo. Novi Beograd je izgrađen na pesku. Preko trase i oko nje biste mogli izbaciti pesak i premostiti prugu ali vama ne valja sve što je jeftino. Zaboravljate, mi smo jedna zadužena i siromašna zemlja. Ali vama ne valja što su ranije gradili kao vi ste najpametniji. Zadužićete ovaj narod gradeći skupi metro. Preispitajte se dok nije kasno. Pozdrav.

  6. Da li ste vi nekada pogledali sve trase železnica, naravno i one koje ste uništili. Jmali ste skoro polovinu trase prve linije, zatim produženje preko Save sve do Surčina. Onda trasu do Belog Potoka. Zatim trasu do Padinske skele, Sa tunelom ispod Vidikovca (koji ide u oba pravca) povezano sa Rakovicom i Prokopom. Za prvu liniju samo je trebalo da se poveže od Šećerane do ranžirne stanice i kada se steknu uslovi da se poveže Dorćol sa Karađorđevom ispod Tadeuša Košćuška. Pored sadašnjeg trokraka da imate odmah sedam osam linija Gradske železnice i da polako spuštate jednu po jednu liniju ispod zemlje pa čak i u vazduhu da bude pa zar u Njujorku nije tako pored naravno stvarnog metroa ali oni imaju para. Samo srljamo. Taman smo malo podigli glavu a vi hoćete ponovo da se još više zadužujete. Razmislite još jednom. Vidim i Niš čeka pare iz Evrope za uklanjanje pruge umesto da je preskoči i da kasnije spušta ispod zemlje a da na sadašnjoj trasi prema N.Banji dobiju brzu saobraćajnicu sa denivelacijom oko sedam Elipsastih nadvožnjaka koje bi odmah radili. Oni isto kao vi uklanjaju prugu a voziće se autobusima i čujem tranvajem. A mogli bi odmah da imaju šest sedam linija gradske železnice. Isto je i sa Kruševcem koji ima trase u četri pravca. i još dosta gradova ima trase železnice koje nemilosrdno uništavate. Proširite malo poglede na celu Srbiju radite gradske železnice u velikim gradovima iz mnogo razloga: Voz prevozi oko 1100 ljudi odjednom a zglobni autobus 100. Ne zagađuje okolinu. Povežite gradove izdvojite centre u regione smanjte pritisak na Beograd zar hoćete da za 20-30 godina imamo samo Beograd malo ljudi u unutrašnjosti. Planirajte malo. Ne srljajte.

  7. … planira se 50 godina… 50 godina se uzimaju masne pare za izradu planova, studija, ovog.. onog.

  8. Lepo je što se gradi metro, ali dok ga izgrade automobili će da polete…
    Metro je trebao da bude izgrađen minimum pre tri decenije, Moskva je dobila metro još od 1935.

  9. Kroz Mirijevo, Karaburma, Profesorku koloniju, ispid Cvijićeva, škola Pavle Aksentijević, Bajlonija, centar…. Itd.. A ne pokraj naselja..

  10. Auh gluposti, ovo samo Vesicu moze da padne napamet. Da ne vezujes Novi Beograd i Stari kao prvu trasu je siguran pokazatelj da neko planira da otme gomilu novca.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Cetković - E-play

Dnevnu novinu Danas jako cenim i poštujem pre svega zato što je jedna od retkih koja ima rubrku o kulturi i sceni.