Gradonačelnik Beograda o rekonstrukcijama ulica: Samo zlonamerni ne mogu da vide prednosti 1foto FoNet/Beoinfo

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je danas u rekonstruisanoj Višnjičkoj ulici najavio proširivanje kolovoza i drugih ulica čime će biti povećan protok saobraćaja.

Naglasio je „da samo zlonameran čovek“ ne može da vidi koje sve prednosti su Beograđani dobili tim radovima, izvedenim u, kako je kazao, „jednoj od možda najkomplikovanijih ulica“ kojom dnevno prolazi „ogroman broj vozila“, preneo je Beoinfo.

Šapić je dodao da su radovi odmah nastavljeni ka Bogosloviji i da se očekuje da budu završeni do novembra, čime će se dobiti po dve nezavisne trake.

„Onda tek možemo da kažemo da je praktično od Vukovog spomenika, to jest od Bulevara kralja Aleksandra, skroz do Rospićuprije saobraćaj obezbeđen na po dve i tri nezavisne trake u svakom smeru, i to više nije deo grada kakav je bio“, rekao je Šapić.

Najavio je početak radova do Nove godine „ili vrlo brzo posle toga“ u novobeogradskim bulevarima, te dodao da je septembra prošle godine urađeno više od sto ulica.

„Nastavićemo sa ovom praksom širenja kolovoza i fascinantno mi je što se time do sada niko nije bavio“, kazao je on.

Na početku rekonstrukcije Višnjićeve ulice, više opozcionih stranaka i udruženja građana je krititikovalo vlast jer se kolovoz širi na račun „zelenog ostrva“ koje je razdvajalo saobraćajne trake.

Stranka Zeleno-levi front je danas krtikovala proširivanje Bulevara Zorana Đinđića u Novom Beogradu gde su građevinske mašine tokom vikenda „krenule u uništavanje zelenog ostrva“ i širenje tog bulevara za privatne automobile.

Gradski odbornik Dobrica Veselinović je kazao da se tim proširivanjem neće rešiti problem saobraćajnih gužvi, već će uvećati broj automobila u tom delu Beograda.

Ocenio je da vlast Srpske napredne stranke i Socijalističke partije Srbije, „umesto ozbiljnog rešavanja problema saobraćajnih gužvi, kontinuirano donosi odluke štetne po građane Beograda“, a da su potrebni poboljšanje javnog prevoza, „širenje šinskih sistema“ i promocija „alternativnih vidova održive mobilnosti“ i pešačenja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari