Rok se produžuje, metro prioritet tek za 2027. godinu

Primena većine važnih saobraćajnih rešenja iz prostornog plana Grada pomerena sa 2015. godine na 2033. godinu

Ostavite komentar


  1. Magarac je u međuvremenu uginuo a trava zbog suše nije ni posejana…

  2. ih, prosli su izbori, do sledecih bezmozgasi ce yaboraviti, nova zvaka ce biti sveza i druge arome pred sledece,……e srbijo

  3. Опет оно лудило типа „пруга смета да се Београд спусти на реке“, а после се пише, „треба нам метро и БГ:ВОЗ“. А по чему се крећу онда метро и БГ:ВОЗ? Скачу са гране на грану? Лете? Плутају? Жели да се стимулише изградња и уређење приобаља, а истовремено има брз шински превоз? Па лепо, исту пругу делимично на стубове, делимично у плитак тунел, узети нове композиције које праве мање буке и ето, много брже и за много мање паре нешто. Гужва у граду, а од моста где се улази у град заобилазећи гужве и застоје се прави пасарела преко Саве? Лудило! Уз обнову, тај једноколосечни мост може имати капацитет од преко хиљаду аутобуса!

  4. To se zove prolongiranje zbog tehničkih stvari ali će metro početi na vreme da se gradi.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.