Umesto proizvodnje, u Ikarbusu servis za kineske autobuse?

CLS tvrdi da uvoznik DAT holding gotovo besplatno raspolaže domaćom fabrikom

Ostavite komentar


  1. To je bilo još u 2020 nas radnike koi smo prijavljeni i ostali da radimo u toj fabrici su oterali na prinudni odmor bez i kakve nadoknade sa pričom da će kinezi preuzeti fabriku I krenuti sa proizvodnjom.

  2. Ikarbus će nastaviti da radi svoj posao, a sa kineskom firmom je sklopljen ugovor na servisiranju novih vozila koja će biti uvežena iz Kine. U narednom periodu proizvodnja će biti uvećana jer će se za godinu ili dve početi proizvoditi i kineski autobusi za naše potrebe i za izvoz. O kvalitetu i bezbednosti ne treba da se brine jer su naši autobusi zadovoljavali standarde na svetkom nivou, a kineska kompanija ima još jači rejting. Nekad su se vozili mercedesovi autobusi, ali više se ne voze ni u Nemačkoj, ako se misli da je kineski proizvođač sumnjiv. Ako je sumnjiv, kako onda dobija tendere u SAD i Kanadi.

  3. Firma NVT je vlasništvo direktora Ikarbusa samo se vodi na drugo lice. I sam sebi iznajmljuje prostor Ikarbusa dok su mu radnici na prinudnom odmoru.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.