Vesić: Zgrada u 37. bloku je monstrum, gondolu ćemo graditi

Ostavite komentar


  1. Дивно, такав као Васић нам треба за председника. Он је толико пун знања за све области, он је енергичан и децидан, благо да је нацији која је изродила овог горостаса. Чула сам од много значајних интелектуалаца јер се само у таквом друштву крећем, како га сви сматрају за најкомплетнијег народног изрода и најуспешнијег државника. Обожавам га и његов сјајан поглед.

    1. Poštovana Dr. Milena, pošto toliko hvalite g-dina Gorana Vesića koji kaže, da će se izgraditi kabinska žičara, »gondola« kako je on zove, Ušće-Kalemegdan, pogledajmo malo u Studiju opravdanosti izgradnje. Naime, u Finansijskoj i Turističkoj analizi Studije opravdanosti izgradnje piše, da će Beograd u godini dana posetiti 1,1 miliona turista, kao i da će njih 70%, tačnije 770.000 turista kupiti kartu za vožnju kabinskom žičarom. Dalje piše i da se predviđa, da će od oko 1,7 miliona stanovnika Beograda, njih 41% biti putnici kabinske žičare i to, njih 377.254 sa po dve vožnje godišnje, dakle 754.508 vožnji, kao i da će 293.622 stanovnika imati po jednu vožnju godišnje. Tako bi stanovnici Beograda imali 1.048.130 vožnji i kada se doda i 770.000 vožnji koje bi imali turisti, dolazimo do podatka, da bi u godini dana kabinska žičara Ušće-Kalemegdan imala preko 1,8 mil. putnika. Ako pretpostavimo da bi radno vreme kabinske žičare Ušće-Kalemegdan bilo 08-22h, dakle 14 sati dnevno i 365 dana u godini; dakle i leti i zimi, dolazimo do podatka, da bi se svakog minuta prevozilo po šest (6) putnika. U Studiji opravdanosti izgradnje pomenuta je i kabinska žičara Emirates Air Line u Londonu, koji godišnje poseti oko 30 miliona turista i koji ima oko 9 miliona stanovnika, a kabinska žičara Emirates Air Line u godini dana ima oko 1,3 mil. putnika. Dakle, London ima 14 puta više potencijalnih putnika; 39 mil., od Beograda; 2,8 mil., a kabinska žičara Emirates Air Line za godinu dana preveze za 40% manje putnika od broja putnika koje kabinskoj žičari Ušće-Kalemegdan predviđa Studija opravdanosti izgradnje. I ne samo to, kabinska žičara Emirates Air Line povezuje centar Londona i poluostrvo Greenwich na kome se nalazi jedan od najvećih prodajno-zabavnih centara u Evropi; „O2“, koga godišnje poseti preko 5 miliona posetilaca. Zato nije ni čudo, da su skoro 90% putnika kabinske žičare posetioci „O2“ i tamo zaposleni, a samo oko 10% turisti koji posećuju London. Dakle, više je nego očigledno, da nadležni, a sa njima i g-din Vesić, izgradnju kabinske žičare Ušće-Kalemegdan baziraju na izmišljenim podacima o njenoj rentabilnosti, pa je izjava; »da će se novac uložen u izgradnju kabinske žičare Ušće-Kalemegdan vratiti za šest godina« obmanjivanje građana Srbije koji bi kroz Budžet izgradnju kabinske žičare u celosti platili, kao i njeno dalje tekuće održavanje.

  2. Zgrada u bloku 37 je u skladu sa važećim PDR, ne znam zašto je monstrum, uklapa se u postojeće koje su čak i više. Ona barem ima građ. dozvolu da možda monstrum nije gondola a ovde se zamenik prikazau svetlu zaštitnika građana a sam radi protivno interesa građana Beograda.

  3. Tacno. Monstrume treba srusiti. I gondola treba, ali velika, da SNS potrpamo u nju i pustimo je niz mutno Dunavo

  4. Nisam video kako će izgledati ‘monstrum’ u bloku 37, ali vidim ‘monstrume’ na desnoj obali Save, u tzv. BW. Da li ih još neko vidi, pa da ih pokažemo g. Vesiću!?

  5. Ako ste dobili na izborima ne daje vam za pravo da radide sta hocete.Pravi gondolu u svom i Vucicevom dvoristu a ne u na Kalemegdanu.

  6. Kalemegdan je srce Beograda, nedamo da ga pokvaris! Moze da proba da postavi gondolu, ali ce samo baciti pare jer cemo da protestujemo koliko god bude trebalo i opet ce morati da odustanu!

  7. Zašto onda inspekcija ne obustavi gradnju, dok se ne donese konačna odluka grada ?

  8. „Gondolu“ necete graditi u to budite sigurni 100%. Vase i tvoje je proslost, sto ce beogradjani na izborima potvrditi a potom u citavoj Srbiji. A sto se odgovornosti i lustracije tice… sacekacemo i ostvaricemo je u to sam ubedjen i ubedjeniji vise negi ikada.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.