Zbog istovremenih radova u centru Beograda još veće gužve u saobraćaju

Druga faza rekonstrukcije četiri velike ulice otpočeta pre najavljenog datuma, dok prethodna faza nije ni blizu kraja

Ostavite komentar


  1. To Vam je isto kao i u projektovanju, počneš nekoliko projekata istovremeno pa protokom vremena nijedan ne završiš kako treba, ali važno je da si sposoban da radiš pod pritiskom i da pod nazovi „vodjstvom“ mladih menadzera, tek izašlih sa fakulteta,ko zna kojih,bez ijednog uradjenog projekta, raznoraznih ženskih putara i ženskih arhitekata, dodješ u situaciju da se zapitaš, da li je planeta Zemlja zaista okrugla.

    Poštovanje Redakciji Danasa

    1. J. Načić je bila u prvoj generaciji studenata arhitekture u Beogradu na novootvorenom Tehničkom fakultetu gde je diplomirala u grupi sa još četiri mladića u svojoj 23. godini i dobila prvi posao u Ministarstvu građevina, kao prva žena u Vladi Srbije i potom ju je preuzela Uprava grada Beograda. Njeni značajni projekti su Bolnica za tuberkulozne na Vračaru i Crkva Aleksandra Nevskog na Starom gradu. Danas je diplomirani arhitekta, M Stojčić na funkciji Glavnog urbaniste grada Beogradau (izabran u svojoj 44. godini) i među najznačajnijim urbanističkim projekatima je Nacionalni trening centar površine 39.000 m2 u Sportskom centru „Košutnjak“ (gde su nedavno posečena stabla i protiv volje tamošnjih gradjana) i uveren je da ćeTrg republike svima da se sviđa sa sve najavljenim transportom – Vrabac servisom. I profeseroka na Megatrend univerzitetu je ministraka građevinarstva, takođe u petoj deceniji, ali smatra da je sve u redu sa dozvolama za izgradnju kabinske žičare na Kalemgdanu. Nije bitno ni kog su pola ni godina naši urbanisti, koliko je važno ko i u ime koga pojedincima daje moć i ogromna materijalna sredstva a zanemaruje bezbednost u saobraćaju i istorijski identitet naših naseljenih mesta (sa ili bez kanalizacije po evropskim standardima).

  2. Ko će znati šta je razlog ovom haosu. Gradski oci kažu da hoće što više ulica da rekonstruišu za kratko vreme, ali pitanje je kakva je organizacija posla i da li ima dovoljno radnika. Takođe da li su plaćeni i motivisani. Sve u svemu pokazalo se da takva rekonstrukcija guši grad koji nema metro i da zatvaranje ključnoh ulica nije rešenje. Da nešto nije u redu sa Sekretarijatom za saobraćaj i Sekretarijatom za građevinske poslove jasno je kada vidite da je 200 m Balkanske ulice rekonstruisano 7 meseci, da se Karađorđeva, deo od 300 m, radi od oktobra prošle godine i da se Pasarela na Pristaništu gradila 2 godine i ostala nedovršena. Veliki minusi za ovu beogradsku vlast.

    1. Uzivajmo i haosu vide niko se nebuni pa rovare po gradu i to udarne ulice da se zna ko je g.azda.

  3. Jedva čekam da se završi Trg Republike, pa da svi tamo okupimo i kažemo šta mislimo o ovoj vlasti.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 3. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.