CarGo otkazuje protest najavljen za 8. mart, za žene tog dana besplatan prevoz

Ostavite komentar


  1. Na dan zena, ugrozavanje zena = srbija.
    Kada ce Car Go da kaze taksativno sta ih to ometa da placaju pdv na usluge i da budu registrovana organizacija sa registrovanim clanovima koji su prosli lekarski, poznavanje grada, tehnicki ispravnim vozilima i osiguranjem kojem i putnik podleze.
    Vrlo jednostavno ako se povredite u voznji, sami ste stopirali.
    Ko garantuje bilo kojoj zeni da nepoznati Car Go vozac nece da je napastvuje, ubije, spali, opljacka i nju i bilo koga.

    1. Druze nemoj da zivis u 15-om veku. CarGo vrsta prevoza, postoji skoro svuda u svetu, samo pod raznim drugim imenima. Vozac nije nepoznat, kada klijent pozove CarGo vi vidite sliku vozaca, vozila i tablice vozila. Tako da je ista verovatnoca da je vozac manijak kao bilo koji drugi taksista.

      1. Ali je verovatnoca veca, jer mu to nije ni stalni ni registrovani posao.
        Ulazak u kola je na sopstvenu odgovornost.
        To nije sustina, sustina je sto jedna firma hoce da bude izuzeta od registracije delatnosti i propisa.
        Sutra to moze da trazi automehanicarska radnja koja zeli da se bavi medicinom.

    2. Nisam cuo da se ikada ikome nesto lose desilo od strane tih vozaca.Naprotiv,sve neki fini ljudi ,cisti automobili … Pre zene treba da strepe kad krenu u neku instituciju. Tamo.vidimo ima takvih koji bi da napadaju.spaljuju,pljackaju ….

      1. Mislim da ti ne shvatas da je sustina da ti niko nista ne garantuje anarhijom koju zastupa Car Go, jer to je jednostavno piratska naplata voznje, koja moze i ne mora da se zavrsi dobro.
        Jednostavno zato je i Uber na koji se pozivaju zabranjen u velikom broju zemalja.

          1. Zabranjen je u: Danskoj, Madjarskoj, delu Australije, Bugarskoj, Kini, Francuskoj, Italiji, Nemackoj, Finskoj, Holandiji i Velikoj Britaniji.
            Pametnom dosta.

          2. Da dodam: i u velikim gradovima u Americi i u Briselu od Januara ove godine.

      1. Samo ti teraj, i treba da Vam oduzmu svima kola.
        Gluposti su da se pravni tok poslovanja ne postuje jer to smeta privatnoj firmi Car Go.
        Drzava, kakva god bila nije anarhija, ali naucicete kada budete isli peske.

        1. Majstore, anarhija je ono sto neki vozaci taksija rade, kao musterija sam apsolutno nezadovoljan. Kada mi trebate nema vas, pusenje u kolima, snebivanje oko placanja karticom, dresevi od automobila, plus jos neki problemi koje supruga tripi jer je zensko… …nista od navedenog nisam doziveo u CarGo. A oko oduzimanja kola, komentar za zivu raspravu, tu su ljudi malo pitomiji.

          1. Da bude jasno, u svakom zitu ima kukolja.
            Da budem precizan, ja nisam taksista, vec zabrinuti gradjanin koji izmiruje sve svoje poreske i druge dazbine.
            Dakle sa pravom ocekujem od drzave da stiti svoje gradjane kako u saobracaju tako i u zivotu sprovodjenjem zakona.
            Sve sto je van zakona nije zakonski regulisano i potencijalno moze da bude fatralno.

    3. nadam se da sutra nece imati nijedan sudar, posto danima unazad unistavaju sto svoje sto tudje automobile tzv `iskusni` vozaci
      istrazite malo i o drugoj strani medalje

    4. Vidi se da nikada niste seli u CarGo pa je komentar nebulozan.
      30 godina sam MORALA da koristim gradski taxi a vec godinu dana (i ubuduce) svojevoljno BIRAM CarGo. Razloga ima vise ali Vas to ocigledno ni ne interesuje.

      1. Kljuca rec je da VI TO BIRATE, Vi mozete da izaberete i da se sami operisete, i da odete kod sustera na usivanje i porodjaj, to ne znaci da VAS IZBOR predstavlja relevantnu instituciju i postuje zakon.
        Ako preduzece nece da postuje propise u drzavi, DA, NE MORA da postoji.
        Sve ostalo vodi u anarhiju i nesrecu koja ceka da se desi.

    5. Niko ih ne ometa, Car:Go cak i naglasava da placaju porez i insistiraju na tome da oporezivanje bude maksimalno transparentno. Ko ometa taksiste da placaju PDV na usluge?
      Sto se tice testva i lekarskog pregleda, prvo je uslov za zasnivanje radnog odnosa/partnerstva sa Car:Go a drugo se dostavlja nakon stupanja u radni odnos.
      Takodje, kola ne smeju da budu starija od 10 godina i svaki vozac mora da ima osiguranje za putnika.
      Takodje, apropo pljackanja, napastvovanja, spaljivanja…svako od vozaca mora da ima potvrdu da nije osudjivan, sto dobar deo taksista nema, niti moze da ima. Toliko o bezbednosti.

  2. Mogli ste jos vecu reklamu da okacite, posto vas ocigledno Car Go bogato placa za narucene tekstove i pristrasno i netacno obavestavanje javnosti. Car Go ce voziti za dzabe zene dok su na poslu, jeftin trik koji je promocija za ono sto sledi ako uniste legalni taksi prevoz. Sutra cete placati 300 posto vecu cenu po snegu, 500% za Novu godinu i duplo vise za taj isti 8 mart, pa ce cene sa 500 dinara otici na 2,3 hiljade dinara kada je potraznja veca. Taksisti rade po ceni koju je odredio grad, a ne pojedinac kako mu se cefne. Zasto ne pisete da je taj vid divljeg taksiranja preko aplikacija sud u Strazburu ocenio kao nelegalan, kao i nas zakon. Zasto ne pisete o udesima koje vec nizu njihovi vozaci koji su voznju polozili juce i nisu ni stanovnici Beograda, da im isplacuju novac i na ruke u tajnosti. Da opstruisu rad inspekcije i da su svi saobracajni inspektori naprasno otisli na bolovanje i da policija ne zeli da sprovodi zakon. Zasto ne pistete da sva udruzenja legalnih taksista imaju aplikacije, wifi, citace kartica i klimu u vozilu.
    Prljava kampanja sa velikim novcem pokusava da unisti taksi sluzbu u Beogradu, verovatno su pravi vlasnici na Devicanskim ostrvima i cekaju rezultat. Ako ovo prodje pozivam sve IT firme da preuzmu i autobuski gradski prevoz, medjugradski, prevoz i prodaja lekova, menjanje novca na zeljenoj adresi, sve po povoljnijoj star ceni. Ako moze divlje taksiranje kao „udruzenje „, onda moze i SVE ostalo.

    1. Na zalost, ali vase vreme je isteklo, moracete da propadnete i nestanete sa trzista, jer nsrod tako zeli.
      Niste uspeli da se popravite, ocistite svoje redove od drskih, bahatih, prljavih itd lopova zato ce vas trziste ukloniti !

      1. Uber i Lyft su propali i zabranjeni su svugde gde su se pojavili, tako da to trziste o kome ti pricas ne postoji.
        Ljudi jednostavno ne zele da ih neko nebezbedno prevozi.
        Po svetu tuzba za eventualnu povredu bilo u kakvoj vrsti prevoza dostize milione EUR i $.
        To sto u srbiji jedna firma kao Car Go hoce da radi van zakona i lobira da radi van zakona nije nista drugacije od opste korupcije i kriminala.
        Kada putnik bude bezbedan i osiguran i prevozen po zakonu sa profesionalnim vozacem u registrovanom udruzenju moze da se prica o necemu.

        1. Gdje su to Uber i Lyft propali,ovdje u S.Americi upravo cvjetaju i pojavljuju se i manje slične kompanije u lokalnim okvirima…

          1. Zabranjen je u: Danskoj, Madjarskoj, delu Australije, Bugarskoj, Kini, Francuskoj, Italiji, Nemackoj, Finskoj, Holandiji i Velikoj Britaniji i Turskoj.
            Pametnom dosta.
            Da dodam: i u velikim gradovima u Americi i u Briselu od Januara ove godine.
            Niti cvetaju niti se pojavljuju, ako se i pojavljuju rade van zakona, jer je takva delatnost van registracije za njeno obavljanje bilo gde na svetu ZABRANJENA.

  3. Najveća laz na svetu da je besplatno za zene za 8 mart. Kako vas nije sramota da to pisete i njih da lazu. Nema nigde opcija da se to ostvari. Ja sma pokusa ala sat vremena i sela u taxi

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.