Direct Medija postaje deo United Medije 1

United Medija predala je danas Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medija na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

“Direct Medija je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razradjene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja“, izjavila je direktor United Medije, Aleksandra Subotić.

„Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu, kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu“, objasnila je Subotić.

Predsedavajući Direct Medije Krasimir Guergov ističe da je ova kompanija „skoro dve decenije regionalni lider na tržištu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i važan partner u produkciji televizijskog sadržaja“.

„Drago nam je da je United Medija prepoznala vrednosti Direct Medije, i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu“, istakao je Guergov.

Kako se naglašava u saopštenju, „ovom akvizicijom Direct Medija postaje deo velikog sistema United Medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga“.

„To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast“, navodi se na kraju saopštenja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari