mostfoto BETAPHOTO/MILOŠ MIŠKOV

Saobraćajni inženjer koji vodi tim za saobraćaj stranke Zajedno Dragomir Lukić izjavio je danas da ta partija predlaže da se beogradski Stari savski most ne pomera, već da se levo i desno, odmah uz taj most, izgrade dva čelična gredna mosta širine do osam metara.

Dva nova mosta bi imala najveći raspon od oko 140 metara, tako da bi njihovi noseći stubovi bili udaljeni oko 15 metara od stubova Starog savskog mosta, koji nose čelični luk dužine 106 metara, rekao je Lukić.

Novi mostovi bi za saobraćaj motornih vozila i tramvaja bili jednosmerni, pa bi Stari savski most posle rekonstrukcije bio pešačko–biciklistički. saopštila je stranka Zajedno.

Tako bi se bez prekidanja saobraćaja na Starom savskom mostu obezbedila za više od dva puta veća propusna moć saobraćaja motornih vozila između Novog Beograda i Beograda na vodi, izjavio je Lukić.

Prema njegovim rečima, cena izgradnje dva nova mosta i rekonstrukcije Starog savskog mosta bila bi oko 45 miliona evra.

To je dvostruko manje od oko 100 miliona evra, koliko bi koštalo uklanjanje Starog savskog mosta i izgradnja novog mosta na istom mestu, naveo je Lukić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari