Fejsbuk ažurirao politiku povratnih informacija: Nema više lažnih loših kritika za preduzeća 1foto EPA-EFE/RUNGROJ YONGRIT

Kako bi sprečio korisnike da ostavljaju lažne povratne informacije na stranicama preduzeća, Fejsbuk je ažurirao svoju politiku povratnih informacija zajednice, javlja danas portal The Verge.

Iako je Fejsbuk već preduzeo mere protiv potencijalno uvredljivih recenzija, nova politika stavila je ta pravila i u pisanu formu.

Nove Fejsbuk smernice štite od ljudi koji ostavljaju lažne loše kritike kako bi dobili povraćaj novca ili druge naknade od kompanija.

Kako navodi The Verge, to se odnosi na preterano pozitivne kritike koje preduzeća plaćaju slučajnim korisnicima da ih ostavljaju na njihovim stranicama.

Ostale recenzije koje podležu uklanjanju uključuju one koje nemaju nikakve veze sa aktivnostima kojom se firma bavi, sadrže eksplicitan ili neprikladan sadržaj ili su jednostavno „nepoželjne“.

Ako korisnik ili firma prekrši bilo koje od tih pravila, Fejsbuk kaže da će ukloniti tu recenziju, zabraniti preduzećima pristup oznakama proizvoda i listama, kao i suspendovati ili zabraniti „pristup bilo kom ili svim Meta proizvodima ili funkcijama“.

Ukoliko bi korisnik ili firma ponovili prestup, Fejsbuk mogao suspentovati ili zabraniti naloge na toj platformi.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari