Podnošenje zahteva, molbi, izdavanje rešenja kao i dobijanje informacija vezanih za nadležnost komunalnog preduzeća „Vodovod i kanalizacija“ su objedinjeni i mogu se dobiti na jednom mestu, a to je šalter u upravnoj zgradi ovog preduzeća, u Petefijevoj ulici u Zrenjaninu. Kako kažu u ovom preduzeću, novina je počela da se primenjuje prošlog meseca, a uvedena je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i odlukama Skupštine grada Zrenjanina.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

– Celokupni rad sa korisnicima od februara se odvija na šalterima službe informisanja i poslovnih komunikacija, koji se nalaze u prizemlju upravne zgrade. Građani svoje zahteve, molbe i reklamacije podnose na predviđenom šalteru, gde se istovremeno nalazi i infopult gde se dobijaju neophodne informacije. Zahtevi se popunjavaju na licu mesta i uz priložene izjave korisnika ili dokumentaciju zavode u delovodnik za korisnike. U roku od 15 dana korisnik dobija odgovor na zahtev. Predvideli smo da ova usluga može da se obavlja i pismenim putem, tako da korisnici mogu da pošalju na adresu ove službe svoje zahteve ili molbe – objašnjava Siniša Gajin.

Prema njegovim rečima, procedura podnošenja zahteva je maksimalno pojednostavljena, zahteva se dokumentacija samo u slučajevima gde je neophodna. Sve informacije korisnici mogu dobiti i pozivanjem besplatne korisničke info linije na broj 0800/024023 kao i na sajtu ovog preduzeća www.vikzr.rs.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari