Lučić: Zloupotreba pojma slobode medija 1Foto: FoNet/Medija centar

Generalni direktor Telekoma Srbije Vladimir Lučić ocenio je danas da je normalna odluka državne kompanije da zarađuje od konkurencije, iznajmljivanjem svoje infrastrukture, uz ocenu da se pojam slobode medija zlouptrebljava da bi se odbranilo tržišno učešće SBB i disciplinovala konkurencija.

Mi smo sigurni da imamo dobar odnos i servis prema korisniku, ne plašimo se još jednog konkuretna da izađe na crtu, rekao je Lučić za televiziju Hepi.

U medijima se radi zamena teza. Zašto SBB ne bi odgovarao ozbiljan konkurent ako si dobar prema korisniku, rekao je on i naglasio da SBB ima 46 odsto tržišnog učešća u tv-segmentu.

Prema rečima Lučima, suština je da je situacija do 2018. godine bila potpuno drugacija, da je postao potpuni monopol kablovskih operatora od 80 odsto – savez u kojem nije niko jednog drugog napadao, a rukovođenje je imao SBB.

U protekle dve godine, podsetio je Lučić, povećali smo vrednost Telekoma i pojačali konkurenciju, jer smo imali manje od jedan odsto učešća u tv segmentu, internetu između sedam i devet odsto.

U Novom Sadu, ilustrovao je Lučić, SBB je imao 100 odsto, a mi bismo potpuno nestali kao fiksni operator.

Lučić je objasnio da je Junajted grupa komplikovana firma, u kojoj su kanali registrovani u Luksemburgu.

Mi sve kanale imamo registrovane u Srbiji, plaćamo poreze u Srbiji, a ovde je fiktivna registracija u Luksemburgu da se ne plaćaju obaveze i smanje troškovi kanala, objasnio je Lučić.

Ulazak Telenora doprineće da korisnik može da bira, a demotivisati sve proizvođače sadržaja da i dalje insistiraju na ekskluzivnosti, ocenio je Lučić.

Junajted grupa insistira da jedino kod njih budu njihovi kanali i kad im uzmete jednog korisnika, to ispada napad na medijsku slobodu, rekao je Lučić, podsećajući kako su u januaru 2020. godine njihovi kanali isključeni sa mreže SBB.

Mi smo više puta nudili emitovanje kanala N1, rekao je Lučić koji ukazuje da su sportski kanali – Sportklub i Arena, ono što motiviše korisnike kada se odlučuju za usluge.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.