Mihajlović: Nesreća na pruzi kod Niša dokaz da moraju da se poštuju saobraćajni propisi

Ostavite komentar


  1. Potrebno je da neko nastrada da bi se nešto pokrenulo, sram vas bilo ! Živimo u dvadeset i prvom veku a na pružnim prelazima još uvek koristimo andrejin krst i znak stop, baš smo NAPREDNA zemlja.

  2. ljudski faktor da, ali poslednji u lancu odgovornosti. Prvi je na ovoj ženi koja je sada pokazala svoje pravo lice. Uređen sistem na prelazima mora da postoji a individualne prekršaje kažnjavati ali reći da železnice i dotična nemaju odgovornost, to je baš nečasno.

  3. U pravu je Gospođa, onomad pilot helikoptera nije poštovao horizontalnu signalizaciju a bageri u Savamali nisu poštovali vertikalnu pa dokle više bahatosti vozača autobusa, građevinskih mašina….

  4. Gospođo ministarko da li ste vi odgovorni za bila šta? Moć neograničena, odgovornost nepostojeća.Dobro bi bilo da ponekad i sebi postavite neko pitanje.

  5. A, pre saobracajnih propisa treba postovati zakon o Budzetu Repuubl;ike Srbije, i namensko trosenjje para. Pa kada dobijete pare da postavite pruzne prelaze i signalizaciju, Vi kao nadlezni ministar odmah iskontrolisete preduzece Infrastreuktura zeleznice, da li su to uradili u okviru projektovanih rokova ili ne. Ako nisu, a pare ih nema na racunu onda ste bili duzni da smenite kriminalne direktore i podnesete krivicne prijave odmah, a ne da cekate ako se nista ne desi nema veze, a naravno zna se kolika je vasa „narukvica“.
    Medjutim, posto ste vi dovedeni na vlast da te pare samo prosetate od drzavnog trezora do direktora Infrastrukture, a on ih posle u torbi dostavlja kome treba iz SNS-a, zato se nista i neradi na prugama, a ljudi ginu li ginu. I ne krivite unapred vozaca Nis ekspresa, jer nije on bio duzan da postavlja rampe po prugama i upravlja svetlosnom signalizacijom.

  6. Međunarodni železnički propisi čiji smo i mi potpisnici ne poznaju putne prelaze na glavnim saobraćajnim pravcima ili kako mi kažemo železničkim koridorima… Može ali na sporim, sporednim i niskofrekventnim prugama kao što je u Mađarskoj recimo Budimpešta-Kelebija. Na svim bitnim pravcima prave se podvožnjaci ili nadvožnjaci kao što je Simonović napravio u Grockoj.

  7. Kriv je zakon to je jasno.Institucija i ljudi koji su bili zaduženi za bezbednost na putevima u ovom slučaju prugama.Nesreće su se dešavale i ranije i ljudi su ginuli kao zečevi.Očigledno je da Zorana Mihajlović nije odgovorno radila svoji posao i da za ovu tragediju mora krivično odgovarati u suprotnom je morala zapošljavati mašinovođe sa rentgenskim očima kao supermen da imaju sposobnost da gledaju kroz maglu kako ne bi zgazili čoveka ili naleteli na automobil .Pravilo je jasno rampa je morala da bude na mestu gde se barem jednom desila nezgoda.U ovom slučaju nezgode sa tragičnim posledicama su se više puta dešavale a država nije reagovala.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.