Pomerena trasa budućeg auto-puta Beograd-Zrenjanin-Novi Sad prema fabrici Linglong 1ilustracija Foto: Freeimages / leovdworp

Na predlog „Puteva Srbije“ i „Koridora Srbije“, a na zahtev zrenjaninskih privrednika, buduća petlja Ečka na planiranom auto putu Beograd-Zrenjanin-Novi Sad trebalo bi da bude pomerena ka fabrici guma Linglong.

Istovremenono sa ovom informacijom stiže i odluka o regulisanju soabraćajnica u selima u blizini budućeg autoputa.

U Zrenjaninu je danas po hitnom postupku u gradskoj skupštini usvojen predlog odluke o donošenju Plana detaljne regulacije dela obilaznice oko Orlovata, deonica od raskrsnice ulica Botoški drum i Ive Lole Ribara, do raskrsnice državnog puta IIA reda broj 130 za Tomaševac, sa drumskim mostom preko reke Tamiš, u dužini od 1,6 kilometara.

„Drumsko-železnički most između Orlovata i Tomaševca predstavlja problem u funkcionisanju i bezbednosti, a kao što smo i obećali meštanima ta dva sela, pokrenuli smo radnje za rešavanje problema, koji nije moguće rešiti brzo. Danas smo načinili još jedan važan korak, kako bi moglo da se pristupi završnom projektovanju drumskog mosta“, naveo je zrenjaninski gradonačelnik Simo Salapura.

Plan detaljne regulacije obilaznice oko Orlovata, omogućava projektovanje i izgradnja novog mosta preko Tamiša i rešava dugogodišnji problem meštana Tomaševca i Orlovata, prouzrokovan stanjem i zabranom za korišćenje sadašnjeg drumsko-železničkog mosta, podignutog još 1880. godine.

Usvojenim planskim dokumentom otvara se mogućnost ne samo za gradnju novog mosta, već i saobraćajnice kojom bi se tranzitni saobraćaj u potpunosti izmestio iz Orlovata i kasnije povezao s autoputem Beograd – Zrenjanin, čija planirana trasa prolazi, takođe, u blizini tog sela.

Više vesti iz ovog grada čitajte na sledećem linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari