Prokop – slepa tačka Beograda

Plan za izmeštanje glavne autobuske stanice na Novi Beograd još uvek na početku a privremena rešenja zbunjuju putnike

Ostavite komentar


  1. Beogradjanima je jednostavnije da odu u Novi Sad i odatle da putuju negde no da putuju iz/sa Prokopa

    1. pa šta ? i čipuljičani kada požele da putuju vozom idu u bugojno .

  2. u prevodu poruka vlasti je građani ko vas **be,ne mrate ni da dolazite i odlazite

  3. Oni se voze sluzbenim limuzinama o trosku svih gradjana. Tako da njima problem nije…..
    Kada se budu ukinula sva sluzbena vozila pa i ministri i funkcioneri budu koristili gradski prevoz, tada ce valjati, dotle običan narod moze da masta o metrou, pristojnom prevozu i slično.
    Kod nas je sasvim normalno da se u autobusu vozi jedno dvadesetak ljudi visak.

  4. ma bitno je da se sad moze nastaviti sa bg na vodi…ista prica kao i sa aerodromom….samo sto su tamo zeleznicku stanicu glumili gradjani nisa

  5. Sve neki ukopi prokopi iskopi. Taka im profesija i prva ljubav. A tako su voleli kockicu i punjene lignje.

  6. Stanujem tik pored zeleznicke stanice Prokop i pamtim sve faze radova od polaganja kamena temeljca , negde u jesen 1975. godine, pa do danasnjeg dana. Za to vreme razgovarao sam sa mnogim inzenjerima, tehnicarima, radnicima, cuvarima koji su radili na gradilistu… Sta da vam kazem, investitor se ponasa kao da Velikom Moravom tece nafta i kao da ce to trajati u nedogled. Prosto je neverovatno kolkiko je novca do sada potroseno a nista nije zavrseno osim betonskih radova.Kao kuca sa ukopanim podrumom i nultom plocom i – nista vise. Sta da vam kazem, za dovrsetak ovog objekta potreban je ogroman, vise nego ogroman novac, red velicine nekoliko stotina miliona Eura. A kada se zavrsi autobuska stanica Beograd na Novom Beogradu tik uz zeleznicku stanicu Novi Beograd, normalno je da ce ogroman broj posetilaca da koristi istu a ne Prokop. Na Prokopu postoji ploca na koti 105 koja pokriva stanicu duzine 400 metara a koja jos nije zavrsena, dva koloseka nisu dovrsena. Prilaz od autoputa ne postoji a to bi bio najprirodniji prilaz ali hoces – visinska razlika izmedju stanicnog trga, zamisljanog gde treba da bude i perona je takva da ce iziskivati ogromne troskove ne bi li se resila. Dalje, Prokop okruzuju BIP, Rudo, Hajd park, stadion Partizan, naselje Stjepan Filipovic te Malesko brdo sa puno privatnih kuca i stanova… Prostora za izgradnju bilo koje infrastrukture nema i nece ga ni biti. I na kraju, da neko kojim slucajem carobnim stapicem sve to, sve te radove zavrsi za 24h i to besplatno, postavlja se pitanje sa kojim stepenom iskoriscenosti ce sve to da funkcionise, koliko ce koristi biti od toga, od te stanice.
    Iako mene niko nece da slusa moj predlog je:
    1. Dovrsiti plocu na koti 105 i preostala dva koloseka.
    2.Izgraditi najosnovniji prilaz sa najosnovnijim stanicnim trgom iz pravca auto puta te ga uvesti u mrezu GSB.
    3.Uvesti liniju GSB koja bi polazila iz naselja Braca Jerkovic, pa rutom naselje Stepa Stepanovic, Banjica, Dedinje, stadion Partizan, Prokop, Rudo, Sava centar, opstina Novi Beograd, zemunski kej… Tako nesto sto bi islo kroz srce i povezivalo ga sa stanicom Prokop.
    Ovo nema veze sa politikom sto cu reci: sve vlasti od 1975. godine do danas su manje vise gurale ovaj projekat Prokopa. Sve do jedne. A sto rekao narod,
    kako sejes onako ces i da zanjes !!!

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.