Šta su novi trendovi u TV oglašavanju?

Panel u okviru 12. Weekend Media festivala u Rovinju

Ostavite komentar


  1. Ja na reklame ne dajem pet para. Reklame su jako agresivne, česte i dugo traju, i u principu me nerviraju. Nikada ništa nisam kupio na osnovu reklame. Znam da se komercijalne TV finansiraju delom od reklama, u kojoj tačno meri ne znam. Ali, kada sednem da odgledam film, ili neku emisiju, pa prekinu program u pola scene (Pink), pa puste reklamu po 10 min ja odmah promenim kanal. Mislim da bi trebalo uvesti merenje preostalog vremena za reklame koje traju recimo duže od 1,5 ili 2 min, tako da se u jednom delu ekrana vidi koliko je vremena preostalo za reklamu, odnosno nastavak programa, npr. 2:42, i da gledalac može da se organizuje. Ili nek se otvori poseban kanal samo za reklame, pa hoće neka uživa. Ne plaćamo mi pretplatu da nas maltretiraju reklamama, već da gledamo program. Eto, neka to usvoje kao novi trend u oglašavanju.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.