Šta su novi trendovi u TV oglašavanju?

Panel u okviru 12. Weekend Media festivala u Rovinju

Ostavite komentar

  1. Ja na reklame ne dajem pet para. Reklame su jako agresivne, česte i dugo traju, i u principu me nerviraju. Nikada ništa nisam kupio na osnovu reklame. Znam da se komercijalne TV finansiraju delom od reklama, u kojoj tačno meri ne znam. Ali, kada sednem da odgledam film, ili neku emisiju, pa prekinu program u pola scene (Pink), pa puste reklamu po 10 min ja odmah promenim kanal. Mislim da bi trebalo uvesti merenje preostalog vremena za reklame koje traju recimo duže od 1,5 ili 2 min, tako da se u jednom delu ekrana vidi koliko je vremena preostalo za reklamu, odnosno nastavak programa, npr. 2:42, i da gledalac može da se organizuje. Ili nek se otvori poseban kanal samo za reklame, pa hoće neka uživa. Ne plaćamo mi pretplatu da nas maltretiraju reklamama, već da gledamo program. Eto, neka to usvoje kao novi trend u oglašavanju.

Ostavite komentar

Društvo

Iranska televizija: Iran lansirao raketu u svemir 8

Poginuo motociklista kod Čačka

Na putu Čačak-Užice, u mestu Međuvršje, oko 16 časova dogodila se saobraćajna nesreća kada se, prema informacijama iz policije, putničko vozilo sudarilo sa motociklom.

Naslovna strana

27. jun 2022.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bojana Stefanović, glumica

Ako želite da podržite Danas i da podržite nezavisno novinarstvo u Srbiji, pravi način da to uradite je da se pretplatite i postanete član Kluba čitalaca Danasa.