Taksisti prete štrajkom, CarGo im odgovara: Prvo platite porez državi

Vuk Guberinić, direktor kompanije CarGo za TV Prva o novom protestu taksista u Beogradu

Ostavite komentar


  1. Господине Вуче, легални таксисти и такси удружења су регистровани за такси услуге и измирују своје обавезе према држави. Зашто се Ваше удружење не региструје као такси удружење и нормално плаћа порез као и они, већ сте регистровани код министарства туризма као ГГ удружење са минималним порезом. Због тога се таксисти буне против присуства Веше фирме јер немате квалификоване возаче за такси услуге,

    1. Zato što niko ne može da registruje svoju delatnost kao taksi prevoz jer su pre toga ista udruženja blokirali Beograd sa zahtevom da se nikom više ne izda licenca za rad kao takisista. Taksisti BG je mafijaška sekta!

    2. A kako su to divlji taksisti legalni Dragane? Po Beogradu stotine ih ima koji su neljubazni, drski, osioni, i sve drugo samo ne usluzni. CarGo je zato uspesan i to vas taksiste boli. Samo mi kazi ko to odredjuje „kvalifikaciju“ kad vidim kako se ponasate na ulicama.

    3. Nedavno sam koristila taxi u Madridu.Za krace relacije jeftiniji je od gradskog prevoza. Svi vozaci imaju bele kosulje (zakopcane).Svi imaju cenovnik zalepljen na svakom prozoru vozila . Sva vozila su bela, cista, hibridi ili na gas, (relativno) nova. Imaju vidljivu oznaku slobodan/zauzez.Ne odbijaju kratke voznje niti su besni zbog toga, ne znaju engleski ali nikom nije palo na pamet da nas opeljesi ili pregovara o ceni ili ne ukljuci taximetar. U gradu ih ima,cini se, milion. Kada ce taxisti u Beogradu makar ocistiti svoja kola i prestati da cupaju pojaseve sa zadnjih sedista (za pocetak)

    4. Onda objasni kako Uber i Car:GO funkcionisu u Nemackoj i Svajcarskoj i Austriji, a tamo nisu registrovani kao taksi sluzbe i nemaju licencirane vozace?

  2. U Beogradu, kada padne i najmanja kišica, nemoguće je naći slobodan taksi na poziv. Smeta im konkurencija, a oni ne bi da rade i da plaćaju porez. Sve reklamiraju plaćanje karticama, ali u stvarnosti retko ko vas primi u vozilo bez keša. Za kraće relacije, iako ulazite u vozilo sa detetom, trpite bes taksiste jer mu se ne isplati ako vas ne vozi preko pola grada. O divljacima i nemogućnosti da ih esnafski istrebe ne treba ni trošiti reči. A prosečan taksista zaradi preko 100.000 mesečno, o čemu većina nas može da sanja.

  3. Ja sam ZA liberalizaciju taksi prevoza, kao i svakog drugog putničkog prevoza (autobuski, željeznički, avionski). Nema potrebe uopšte ulaziti u diskusiju oko makro-efekata koji liberalizacija putničkog saobraćaja donosi. Mislim da je ta tema već sažvakana na globalnom nivou. Primjera u svijetu ima i previše: FlixBus, FlixTrain, Italo, Lyft, Uber, Taxify, itd. Pitanje je samo brzine kojom države i gradovi vrše tranziciju u ovom smjeru.

    Što se tiče malo dalje budućnosti, u sektoru transporta nema mjesta za ljudske operatere. Ovi ljudi treba da razmišljaju na vrijeme o prekvalifikaciji, inače će ih pokopati gorčina i inat u borbi sa nezaustavljivim napretkom. Sutra će sasvim sigurno da izgube bitku sa liberalizacijom pa će i sami postati Uber/CarGo/Lyft vozači. Prekostra će vjerovatno da protestuju protiv potpuno autonomnih prevoznih sredstava. Ljudi ne gubite energiju, ne opirite se, prilagodite se, prekvalifikujte se, napretkom se otvara gomila novih i dosta kvalitetnijih radnih mjesta.

    Engleska je izgubila generaciju rudara 80-tih koji su se punu deceniju opirali zatvaranju potpuno neperspektivnih i debelo subvencionisanih rudnika uglja. To su mentalno i emocionalno uništene generacije, samo radi inata i otpora prema promjenama.

  4. Godinama nas pljačkate,ucenjujete onako drski i zapušteni pa vam sada smeta kada neko radi po standardima pristojnog sveta.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.