Ahmetović: Shoppster je redefinisao tržište najmodernijim svetskim e-commerce trendovima 1

Prva i najveća integrisana online i TV prodavnica u Srbiji, Shoppster.com, definitivni je predvodnik razvoja e-commerce industrije, a “njegov uspeh nakon samo godinu dana rada leži u beskompromisnom poštovanju stubova ove industrije”, izjavila je direktorka Shoppstera Ljiljana Ahmetović tokom učešća u panelu “Budućnost e-commerce-a, faktori rasta” u okviru ovogodišnje Money Fair konferencije.

U panelu su, pored Ahmetović, učestvovali i generalni direktor Tehnomanije Matija Protić, šef e-commerce sektora u Air Serbia Srđan Prokić, kao i šef e-commerce sektora u Planeta Sport Ivan Tanasković, a moderator je bio novinar RTS-a Srđan Dimitrijević.

Upitana u čemu se sastoji uspeh Shoppstera i kako je uticao na razvoj e-commerce-a, Ahmetović je napomenula da su stubovi industrije lako, brzo i bezbedno iskustvo online kupovine za sve, ali da uspeh takođe leži u dovođenju svetskih trendova na domaći teren:

“Shoppster je nastao kao platforma koja se neće prilagođavati trenutnoj situaciji na tržištu, već će istupiti, redefinisati tržište i obogatiti navike potrošača najmodernijim svetskim e-commerce trendovima. Danas kupcima nudimo preko 150.000 proizvoda i više od 2.500 brendova, dostupnih posredstvom logistike koja se ugleda na najveća evropska e-commerce tržišta, i veliko je zadovoljstvo to reći i gledati kako se region u ovom pogledu razvija zahvaljujući našem trudu i zalaganju.”

Kao jedinstvena platforma na tržištima na kojima posluje, Shoppster je vrata online trgovine otvorio i velikom broju malih proizvođača, od kojih su mnogi u vreme vanrednog stanja zbog pandemije bili na ivici egzistencije. Ahmetović se priseća rada u ovim nezahvalnim uslovima, pohvalivši njihovu spremnost da uprkos teškoćama ovladaju online trgovinom i da se bore za svoje poslovanje:

“Za male i mikro preduzetnike, manje ili više upoznate sa konceptom online trgovine, Shoppster se pokazao kao brzo i jednostavno rešenje. Zato smo im posvetili poseban tim koji će ih uvesti u ovaj svet i pokazati im kako da ovladaju svime što on nudi. Velikom broju njih ovo jeste značilo opstanak na tržištu, ali čak i ako izuzmemo faktor pandemije, bilo je važno otkriti svim tim vrednim, talentovanim ljudima do koliko velikog broja kupaca zapravo mogu da dođu na jednostavan način, bez ikakvih dodatnih ulaganja.”

Diskutujući o fenomenu višekanalnog sistema prodaje, Ahmetović je objasnila da je Shoppster TV kanal u potpunoj sinergiji sa portalom, a da u svojim ponudama i prezentacijama ne predstavlja reklamni program, već kompletno potrošačko iskustvo koje će nadomestiti potrebe i rešiti nedoumice koje imamo kada “želimo da svojim očima vidimo i dodirnemo određeni proizvod, ili postavimo pitanje prodavcu”:

“Ova metoda bila bi svakako od podjednake važnosti i bez faktora pandemije, jer je cilj upoznati ljude sa e-commerce industrijom na njima prijatan i razumljiv način. To smo uspeli zahvaljujući sjajnom timu iza Shoppster TV kanala i našoj voditeljskoj ekipi koji su postali “posrednici” između kupca i proizvoda, ljudi koji će postaviti sva pitanja koja bismo i mi postavili, testirati proizvode u studiju, i tako graditi zajednicu zasnovanu na poverenju i razumevanju svačijih potreba,” objašnjava direktorka Shoppstera.

Pričajući na temu novih tehnologija, veštačke inteligencije i izvesne budućnosti u kojoj će virtuelna realnost igrati važnu ulogu, Ahmetović zaključuje da, uprkos bojazni da će nas “e-commerce poznavati bolje nego što sami poznajemo sebe”, budućnost potrošačima donosi rasterećenje.

“Lepota tehnološkog napretka je u činjenici da kroz nove alate u ovoj industriji mi ostvarujemo mogućnost da kvalitetnije sagledavamo našu svakodnevicu, da bolje rukovodimo našim neprocenjivim slobodnim vremenom i konstruktivnije razmišljamo o onome što nam zaista treba. Ako baš želimo da častimo sebe gomilom stvari od kojih nam neke možda i ne trebaju, za to smo i bez veštačke inteligencije i algoritama uvek mogli da nađemo dobro opravdanje”, uz osmeh i dobro raspoloženje završila je Ahmetović.

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.