Šta voze građani u regionu: Vremešna kola na svim drumovima

Ostavite komentar


  1. Novi automobili,tanja limarija,plastika…ni blizu kvaliteta od pre 10-15 godina.

  2. Najbolje das 40 hiljada€ i obavezu te na ovlasceni servis koji platis 1000€ godisnje, a ni ulje nece da zamene. Svuda ogranicenje 50-80 km/h, uslov za bezbednost kocnice i gume. Oni sto voze tamo gde je ogranocenje 50, 120 mogu da budu i novi ali nisu bezbedni. Zivim u Belgiji jedan auto dizel 2009 drugi benzin 2011, bas novi, mada je to 70% slucajeva, malo mladji nego kod nas i nema soli sto je velika prednost. To sto Nemac kupi Bmw5 a putuje 5km na posao i mozda dva puta na neki produzeni vikend jer u Spaniju ide avionom, bilo do pre par godina. Sad i on gleda nesto ekonomicnije jer vidi da je suludo platiti auto 50 hiljada da bi isao na posao i u servis. Realnost je Dacija, drljas 5 god i bacis

  3. Toliko teksta o automobilima u Srbiji, a nigde podatka o prosečnoj starosti i raspodeli po godištima. Da se ne vidi da smo tigar?
    Mnogo je kontrasta, mafija, skorojevići i snobovi voze nove, prvenstveno džipove, a u proseku sigurno 15+ godina stara kola.
    Ista priča kao za prosečnu platu.
    I da uđe u zapisnik, većina kola sa crnih „pet meteri dima“ koja se mogu videti na ulicama su Audi ili BMW.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.