Autobuska stanica se premešta bez vizije i plana

Povodom preseljenja putničkog saobraćaja na dva razdvojena, još uvek neizgrađena, privremena objekta

Ostavite komentar


  1. Tako je to kada je na čelo države došao frustrirani bivši šahista i pseudonapaljeni fudbalski navijač koji je odrastao u novobeogradskom bloku (neuspeli eksperiment udarenog Le Korbizjea koji su komunisti zdušno prihvatili), pa misli da cela Srbija treba upravo tako da izgleda – isprazni beton, staklo, jeftini metali, plastika. Možda su mu ukazani Kavafi i Veber dali još koju ideju kako da upropasti naše živote?

  2. Za šta su Beograđani glasali to su i dobili. Kao i oni iz Majdanpeka. Kao hipnotizovana masa u vasceloj Srbiji. A posle ima da bude kuku i lele – kriv Zapad, krivi Amerikanci, Englezi…, jer hoće da unište Srbiju i Srbe. Poodavno, od pošetka tzv. tranzicije, ovde caruju glupost i bezumna halapljivost. Zato pametni beže glavom bez obzira iz ove močvare.
    Odavno je veliki pesnik Dobriša Cesarić zapisao:
    „0 zemljo moja, ti si kao bara.
    Kad koja glava iz mulja izviri,
    Ne viri dugo. Ima, ko se stara
    Da dotučena zauvijek se smiri.“
    Pa, takooo (što bi rekao „veliki“ laureat ovogodišnjih Filmski susreta u Nišu, poslušni sluga svakog režima), ima da nam prave autobuske i železničke stanice na kvantaškim pijacama, u podvožnjacima, u grmlju… podaleko od običnog sveta (koji mora da tabana, da taksistima matrapazima masno plaća, da se tumba po zarđalim tramvajima i bušnim gradskim autobusima…), jer tajkunarija i politikanti moraju da pune svoje buđelare, da unovče znoj sirotinje raje – to je prvi nacionalni interes u domanovićevskoj Straditi. Ali, narod to voli, pa hrli da glasa za te i takve gazde.

    1. Sudeći po broju dislajkova botovi ne vole ni Cesarića a ni Domanovića.Da si recitovao Šešelja pobrao bi simpatije širokog bot auditorijuma.Ko su uopste ti botovi ,kakvi su to ljudi?

  3. Imaju oni veoma dobru viziju i logiku , autobuska i železnička stanica moraju biti jedan do drugoga , a kako i kada će se one do kraja izgraditi i dovršiti to je pitanje detalja , dogovora i organizacije , jedno je samo sigurno stanica se seli do železničke i kraj.

  4. Sa vickaste strane: nema nista trajnije od privremenih resenja, pa ne vidim razlog za uzbudjenje. Sa strane razuma Beogradu su verovatno potrebne tri autoabuske stanice obzirom na realnost autobuskog saobracaja I kako bi se izbegao ulazak tolikog broja autoobusa u centar grada.O tome bi trebalo da argumentovano pricaju srucnjaci, Vlast I Opozicija.

  5. Na sreću ne putujem ni vozom ni autobusom ali se pitam čemu ta konfuzija oko železničke i autobuske stanice. Činjenica je da neko moćan hoće da ukloni i jednu i drugu i da ga se apsolutno ne tiče da li će biti nove stanice u funkciji ili ne. Žalosno za ovaj narod koji putuje.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.