Dijamant je ove godine proizveo oko 80.000 tona sirovog ulja, što je dovoljno da se godišnje potrebe srpskog tržišta podmire. Započeli smo i realizaciju jedne velike investicije – reč je o podnom skladištu kapaciteta 50.000 tona uljarica, u čiju je izgradnju uloženo 20 miliona evra. Skladište ćemo pustiti u pogon 1. juna 2009. godine i bićemo mirni za narednu otkupnu sezonu, jer u godini kakva je bila ova niko nije imao dovoljno adekvatnih smeštajnih kapaciteta za sirovinu kakva je suncokret – izjavio je juče na konferenciji za novinare Željko Brozović, generalni direktor kompanije Dijamant.

On je podsetio da je prosečna zarada u Dijamantu 43.000 dinara i da se redovno isplaćuje, što je parametar koji zaposlenima, bez obzira na teška vremena, uliva sigurnost. Brozović je ukazao i na činjenicu da zaposleni mogu da koriste privatno zdravstveno osiguranje, zatim pojačani topli obrok, što je, inače, atipično za uljarski biznis u Srbiji. Govoreći o projektu rešavanja problema otpadnih voda, on je rekao da je uloženo pet miliona evra i da bi za nekoliko meseci neki delovi opreme za prečišćavanje trebalo da budu ugrađeni. „Do sada smo tri četvrtine sopstvenih energetskih potreba za gasom supstituisali sagorevanjem ljuske suncokreta, što predstavlja uštedu od 3,3 miliona evra samo na energentima“, kazao je Brozović.

Upitan da prokomentariše za Danas aktuelni talas otpuštanja radnika u drugim fabrikama uljarske industrije u Vojvodini, on je rekao da je razgovarao sa zaposlenima u Dijamantu i da je stav akcionara i vlasnika da neće biti otpuštanja. „Ali, činjenica je da svi, počev od mene pa do poslednjeg radnika u fabrici, moramo biti svesni ozbiljnosti situacije i da moramo da pregrupišemo svoje resurse. Radnici su svesni šta se dešava u okruženju, svi pratimo vesti o otpuštanju kod naše konkurencije u Vrbasu i Somboru i ne možemo biti imuni na sve to što se dešava, ali jednom razumnom politikom nadam se da ćemo dočekati neka bolja vremena“, istakao je Brozović.

Izuzetno uspešnu poslovnu godinu u kojoj je podmirio polovinu srpskog tržišta za jestivim uljem i margarinom, zrenjaninska fabrika Dijamant je krunisala i osvajanjem nagrade za robni brend u tradicionalnoj akciji „Najbolje iz Srbije 2008“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari