Brze pruge u najavi, u praksi iskrivljene šine zarasle u korov

Deo železničke mreže u Srbiji u očajnom stanju, a dosta relacija bezrazložno proglašeno neracionalnim

Ostavite komentar


  1. Imala sam nesrecu da jedno vreme radim u Zeleznici. To je nesto najuzasnije sto sam videla i dozivela. To je takva Sodoma i Gomora da nema dalje. Dok se do temelja ne rasformira i napravi potpuno novo firma, nema pomoci. Primitivizam, poltronstvo, korupcija, neznanje, zavist… omrzla sam vozove i sve sto je vezano za zeleznicu, zbog ljudi koji je predstavljaju. Ove krive pruge, obrasle u korov su prava slika zeleznice, a ne onaj jedan voz koji se reklamira!

  2. i gomila poluinformacija… Da ste se raspitali, znali biste da se trenutno projektuje rekonstrukcja pruge Stara Pazova-granica Hrvatske, za brzine 160-200 km/h, a projekat finansira Evropska banka… Na vašu veliku žalost, pruge u Srbiji će u narednih nekoliko godina zaista biti potpuno rekonstruisane.

  3. Ako je železnica izgubila trku u putničkom saobraćaju zašto se nije razvijao transport roba, naročito žitarica i ostalih poljoprivrednih proizvoda, a ne da nam kamioni pretovareni repom tutnje kroz naselja i uništavaju puteve?

  4. Zašto ih prethodna vlast koja teži i grebe da dođe ponovo da vlada,
    Zašto ih nije obnovila

  5. Meni je zao pruga sto su od 90tih zapstene mnogi vozovi ukinuti a bili povoljni za putovanje. Poceli su rekonstrukciju Stalac Kraljevo. Mislim da posle 20tak g nisu od Stalaca stigli do Krusevca. Jedan komentar kaze da ce sve biti vrlo brzo rekonstruisane ako bude bicu srecan.

  6. Voz od Niša do Beograda putuje 6 sati, prosečna brzina 30 km/h. Na pojedinim mestima brzina voza je 120 km/h. Ali ima šezdesetak stanica što je u proseku na svaka 4 km stanica. Zato i putuje 6 i više sati.

  7. Vozih se ja vašim prugama 4 sata Beograd – Valjevo. Sramite se zbog napisanog. U vaše vreme ne beše ni u najavi

  8. 70 tih godina proslog veka Atina Dortmund.Instambul Malme.100km/h a sad barjacicima obezbedjujemo pruzne prelaze.V.plana M krsna .Propala zeleznica kadar 0 .Djabe primaju plate sve neki saobracajni ing.A nisu ni oni krivi drzava placa.A oni jadni devastirani.

  9. Tekst niti je tendenciozan niti pun poluinformacija i netalnosti.
    Tačno je da vozivi koji su dobijeni ili kupljeni nisu loši ali ti vozovi nemaju po čemu da idu. To što se radi je veoma malo i veoma nedovoljno. Srbija nema pruge i one moraju da se rade. Ovim tempom kojim se radi nikad ih imati nećemo. Pogotovo je tačna informacija o lokalnim prugama koje su u totalno lošemmstanju a mnoge od njih i potpuno ukinute tako što su šine uklonjene. Čak su i pruge od velikog značaja kao što je deo Valjevo – Užice – Priboj u katastrofalnom stanju. Samo na jednom delu deonice od Požege do Užica je moguće postići brzinu od 100 km/h, sve ostalo je brzina 40- 50 km/h , pa i manje. Stanica je nebrojeno od kojih su pojedine potpuno besmislene.
    Bruka i sramota! 21. vek je ovde još veoma daleko.

  10. Dal ste se pitali koliko Hrvatska trazi naplatu za prolaz voza kroz njenu teritoriju, cena od koje boli glava. I jedan voz koji je isao kroz Hrvatsku saobracao je zbog pritiska EU da se snizi cena i sad nemate ni jedan voz u pravcu zapada a ni za Bosnu.

  11. Svih četrdeset godina sam proveo na železnici,a nakraju 2016 usledila je reorganizacija železnice ,masovni odlasci u penziju.Železnica je razdoblje na na tri preduzeća.Jedna pruga a tri preduzeća dali je to normalno.Jeste kad kaže Zorana Mihailović i MMF ,isto tako radi i sa Epsom i prodaje žvaku o digitalnim rudnicima litijuma.Niko od vas novinara nije bolje Zagrebo po železnici zato što se železnica godinama predstavljala godinama kao teret države,hajde da je uništio i svima će nam biti bolje.I skoro je uništena .Osim pruge sever istok koje će uzeti stranci ove ostale će biti upravo ovakve kako ste i napisali.

  12. Zao mi je sto u Danasu citam ovako cinjenicno povrsan tekst

    U tekstu su informacije tretirane selektivno u duhu najbolje sns masinerije, kako neiformisanom autoru odgovara.
    Neko je gore napisak da se sprema stara pazova sid, sto jeste tacno. Kao i teretna obilaznica, batajnica surcon ostruznica.. i nastavak obilaznice vinca srarcevo pancevo..
    Kredit za nis dimitrovgrad potpisan odavno, cuveni cip unakazio projekat i pojeo godine..
    Projekat barske pruge u izradi..
    Samo sto ne moze sve paralelno da se zatvori.
    Cinjenica je da su preduzeca lose organizovana i da se svakom promenom vlasti menja i koncept..trebace vremena da se sve sto sto se sprema izvede..
    Projektanti i izvodjaci, nedostatak nadzora su tek prica za sebe…

  13. Nama u istočnoj Srbiji ne trebaju brže pruge već sigurne pruge do 80 km/ h …nigde mi ne žurimo…naroč. ne u EU!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 18. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Minja Miletić, TV novinarka

Svaki novi dan počinjem čitanjem dnevnog lista Danas.