Direktor „Kentkarta“ o naplati prevoza u Beogradu: Jedino rešenje je ulazak na prednja vrata

Ostavite komentar


  1. Treba proterati bandu svu iz svih sfera. Pogotovo iz javnog prevoza. Da se krene, recimo, od tog prepoštenog g-dina Veljka Vlahovića.

  2. U ostalih 48 gradova u 15 drzava autobusi nisu prepuni pa nije problem ulaziti samo na prednja vrata…. Kada autobusi ne budu prepuni ulazicemo, vrlo rado, samo na prednja vrata

  3. Može, plaćaćemo uslugu kada ona bude zadovoljavajuća. Mesto da se sedne, čisto, da nije gužva. Wifi, klima. Da stiže na vreme i to stalno! Ovako? Gospodo, nema plaćanja dok to ne rešite.

  4. Zašto se političari bave stručnim stvarima? Neka to reši stručni tim jer su političari građani. Onaj ko se razume u sve obično se razume u NIŠTA.

  5. Jedino resenje za gsp da se finasira iz gradskog budjeta a svi radno sposobni iz grada Beograda kroz platu daju po sadasnjoj ceni za markicu ostatak pokriva grad Beograd i prevoz treba da bude besplatan za sve.Jedino razumno resenje.

  6. Znači kišobrane putnicima delite samo na prednjim vratima, jer pri malo jačoj kiši svaki drugi bus prokišnjava.

  7. Da se i ti voziš GSP-om zanao bi da to ne može. Stručnjak bez iskustva.
    Evo i ja predlažem da svi plaćaju kartu kako bi se povećala naplata. Kolumbo!

  8. Dajte da pustimo ambiciozne neznalice i bahate diletante da rade sta zele. Pa nije njima cilj da rese problem prevoza u gradu, nego zele da naprave firmu koja ce kupiti nekoliko desetna hiljada nekih uredjaja za vozila i stajalista, pokupiti kajmak i zbrisati. Vec vidjeno. Nije cilj da se problem resi.

  9. Kada bi vozila bila čista, ispravna, kada bi dolazila na vreme a ne u špicu čekaš 25min, kada se ne bi vozilo vise ljudi od dozvoljenog broja, možda bi ljudi i osecali obavezu da plate prevoz.

  10. Kad karta bude 50 din. I kad kontrolori prvo ponude da se karta kupi a ne da se sankcionise gradjanin koji nema kartu. Bice bolje. Ovako dranje gradjana za nikakvu usligu BEZOBRAZLUK

  11. I kada cemo da stiqnemo na posao ako svi ulazimo na prednja.Mislim da cemo Vesicu sve oprostiti.Ovaj umislio da je boq.

  12. Naravno, placacemo kad dovedete sve u red kao u vecini eropskih i svetskih gradova. Sve dok nas vozite kao krompir i tretirate kao stoku necemo placati i suprotstavljacemo se kontroli.

  13. A šta sa penzionerima….jel će im ostati usluga kao dosad ili će se i za njih nešto menjati??7

  14. Tu skoro sam slusao koliko grad finansira gsp,to su milijarde,ali i koliko ima parazita koji su duboko zavukli ruke u kasu…licno mislim da onaj ko pruza uslugu treba i da je naplati

  15. Vozac mora da ima vecu platu, da u nju bude ukljuceno prisirenje radnih zadataka. Bus plus citac mora biti pored vozaca da on vidi da li imas kredita ili ne… I mnogo vise autobusa da se ne bi cekalo po 10 minuta na svakoj stanici da svi udju..

  16. Kad karta bude jeftinija i plate budu vece kupovacemo svi kartu ovako da dam 3500 za prevoz prijatelju 6 dana imam da pregrankm porodicu sa tim parama nismo svi bogati

  17. A kako mislite da se poveca broj vozila i poboljsa usluga ako polovina ne placa prevoz. Uopste nije bitno ko je na vlasti, niti me interesuje, ali mnogo ljudi bezi iz prevoza kada naidje kontrola, sa sve skupim mobilnim telefonima u rukama. U Holandiji na primer te odmah privodi milicija ako nemas kartu. A u ostalom nekada se u Beogradu i ulazilo u prevoz na vrata gde je bio kondukter

  18. Da li ste normalni.pa nije isto Beograd i druga mesta u Srbiji.za Beograd je nemoguce ulazak samo na prednja vrata.kakvi su ovo strucnjaci koji lupetaju.

  19. Kad hoćeš da kupiš kartu u vozilu u dosta slučajeva vozač nema da vrati kusur a i mrzi ga da prodaje karte,jer je on gospodin vozač a ne tamo neki kondukter. Sve one koji se voze fraj legitimisati i drastično kažnjavati . Kontrolori da imaju asistenciju dva policajca i izmeniti i pooštriti zakon. Ovi što se bune da je loš prevoz i da su loša vozila ,sebi daju za pravo da se voze fraj aoni su ti zbog kojih nema vozila jer nema od čega da se kupe .Takvi se bune u vozilima kad konzrola hoće da ih izbaci napolje . Nigde nema fraj vožnje u javnom prevozu . Tamo je sramota nemati kartu a i kazne su žestoke .Par akcija sa policijom i kaznama povećaće naplativost . Đaci moraju da imaju pvlasticu a pošto su maloletni kažnjavati roditelje jer ih ne vaspitavaju da čuvaju zajedničko dobro . Na silu se podiže svest kod onih koji pametuju ,a ako im se isplati nek plaćaju kazne ili idu na društveno koristan rad .

  20. A prvo da vi potpuno izmenite čitače? Ono je frustracija. Rade oni ok kada treba da se očita karta, nego što je nemoguće pogledati sledeća stajališta na liniji, bez da se slomi palac. Tač skrin ne funcionište uopšte

  21. Хајде уђи на предња врата на Зеленом венцу ка тунелу. Колона ће бити до Ушћа док се сви наређају

  22. U Novom Sadu i Kragujevcu ima vise autobusa po broju stanovnika i na svakoj stanici ulazi u proseku po 5-7 putnika

  23. Ih, jedino rešenje… Rešenje je da ne možeš da uđeš u autobus ako prvo ne „otključaš“ rampu na ulazu tako što očitaš kartu. E, ali treba dodati te rampe…

  24. Ја сам возач у ГСП-у. У Београду је немогућ превоз са уласком на предња врата. Разлоге нећу навести јер ми је мрско да наредних сат времена пишем коментар. Дилетантска изјава .

  25. Ako zahtevate placanje karata, onda i autobusi moraju biti u tacno vreme i cisti, а ne prljavi i prljavih stakala i prepuni putnika da ne mozete ni uci, a kamoli sesti.

  26. Jel a ko je odgovoran za postovanje reda voznje? Za stanje u vozilima? Za vozace koji su na samrti ili su do juce terali stoku pa i sad tako voze? Gde je odgovornost pruzaoca usluge, sto ja kasnim na posao a placam kartu?

  27. Pa normalno gospodu. U Parizu svi ulaze na prednja vrata.Vozac otvara ostala tek kad svi udju na prednja. Jedini lek je da svi ama baš svi kupuju karte. II kontrola mora svakome da traži da se karta pokaže. Ako ne piše se kazne bez razlike i pardona.

  28. Gospodine prevoz vam je očajan. Nemate vozače,ne poštuje se red voznje i još masa ne pravilnostii i očekujete naplatu,dobro je i to što imate.

  29. Ajde bre vise ostavite ovaj narod na miru.Pocnite prvo od lopova ministara pa njima ispred smupstine trazite da vrate sta su pokrali jedan po jedan

  30. Jedino resenje je ispravni autobusi zatim cisti da imaju grejanje i hladjenje da su redovni i da ne kosta karta za 1 ili 2 stanice kao ona od pocetka linije do kraja.

  31. Da da, u svetu nisu guzvetinw na stanicama za ulazak u autobus kao u Beogradu. Ako svi treba da čekaju da udju na prednja vrata kada će ti ljudi stići gde su pošli.

  32. Da da, u svetu nisu gužvetine na stanicama za ulazak u autobus kao u Beogradu. Ako svi treba da čekaju da udju na prednja vrata kada će ti ljudi stići gde su pošli.

  33. Колико плаћате превоз у Београду то је срамота,пензионери плаћају 400 динара годишње, срамота

  34. Dobro i kada ćemo stizati na posao,treba da krenem 2 sata ranije da stignem.Uz dužno poštovanje mesečne karte su preskupe za neke,plate dobro znate kakve su,napravite cene markica na prosek 300 eura platu ne na 600 jer prosek nije toliko,mozda jeste,ali ne znam gde su ti ljudi zaposleni. Vise stvarno samo smisljate kako da mucite vec namucen narod.Prevoz treba da se plati ok jesam za zo jer ga koristimo,ali za neki normalan iznos.Hvala na razumevanju

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.