Država u julu platila 4.500 praznih mesta u avionima Er Srbije

Analiza prvih podataka sa Konstantina Velikog o subvencionisanim linijama

Ostavite komentar


    1. pa ćeš shvatiti zbog čega su se dobrim delom pronapredili i zbog čega Szs nema uspeh kod nišlija. Ovo Mihajlovićkino sa Er Srbijom neodoljivo podseća na ono Simonovićevo, DSov načelnik svih načelnika, sa Wind Jet. Lik koji je dao ovaj intervju je prošao put od radikala preko novosrbijanaca do naprednjaka, a sada je ex naprednjak. Šansu koju je dobio, kao naknadu za prelet, iskoristio je kao retko koji postavljenik, pokazao je znanje. Bilo je logičnije da Zorana bude smenjena, a on postane ministar GSI, ali njemu su poslali svilen gajtan, a Zroana dokazuje da je od ekonomiste kod nje nema ni e, a ona je još i nekakv dr. Najbolji je dokaz da i diploma državnog fakulteta nekad ume da bude neupotrebljiva jer je znanje ne prati.

  1. Sve sto ovi napredni dohvate u ruke to se odmah i osusi. Dinkiceva skola. A Ovom preesedniku sns je isavetnik. Zivo.me.zanima ko ce da vraca dugove. On sigueno nece.

    1. Prošle nedelje sam leteo iz Bg za Štutgart. U poletanju kašnjenje od sat vremena bez ikakvih informacija, pri tome satarani u očigledno premale tj. nefunkcionalne sale za čekanje (A10), k na kraju je avion bio popunjen sa oko 30-35 posto. U avionu usluga – … ovde već nekoliko puta već komentarisano. Sve u svemu Srbija ima avio kompaniju ali treće klase. Jadno i bedno. I kakve to veze ima sa JATom??

      1. Jedina veza sa JATom je to sto je Air SERBIA pravni sledbenik njen i tu je tacka..Ova Dinkiceva i Vuciceva novonastala avio kompanija nije ni do clanaka JATu., U masti klike SNS je bilo obecanje kako ce staru flotu zameniti sa Airbasom avionima , obecanje za namenjeno za dobar deo njihovih glasaca koji jos uvek veruju da postoji Deda Mraz , ali ne i u avio industriji jer to mnogo kosta. u floti Air Serbia i dalje lete jatovi avioni Boinga koji su inace bili podsmeh vlasti zbog njihove starosti.Dakle posle osnivanja kompanioje Air Serbia 2013 ovi avioni i dalje lete..
        JAT je bio ime i ponos ove zemlje uvazen medju najvecim avio kompanijama. Sa ovim subvencijama koje daje drzava Air Srbia JAT bio bi medju najboljim avio kompanijama u Evropi.

  2. Odrzavanje „na aparatime“ propalog i povampirenog JAT-a, zvanog AirSerbia, vodi nas sve zajedno u finansijski ambis. Kome ta nazovi kompanija uopste treba – veliko je pitanje. Mada se govorka po carsiji da je „popunjenost“ mnogo bolja nego sto se zna, jer navodno sverc oruzja na veliko ide iz Srbije prema arapskom svetu a droge i migranata prema ovamo, ni to poreskim obveznicima nece doneti boljitak. Pa sve i da oni koji stoje iza tih zakulisnih poslova, realizuju svoju ideju (trenutno u zastoju) o izgradnji druge piste na Surcinu koju bi koristio samo JAT (naravno da druge kompanije i sitna raja ne primete sumnjive pretovare), ta firma ne vodi nicem dobrom. Putnicima ne daju ni casu ‘ladne vode a da ne naplate, da i ne govorimo o izbegavanju obaveza sluzenja obroka i drugo kao deo partnerskih poslova sa inostranim kompanijama. Ali sta vredi kad odluke donose isti oni koji nasim novcem dotiraju isto tako „povampireni“ Tanjug i druge restlove bivseg sistema iz kojeg nikako da izadjemo.

    1. A znaš zašto ne možemo da izađemo niti ćemo ikada izaći ?
      Vlastodršcima su potrebna državna preduzeća za uhlebljivanje svojih pristalica i političkog kadra, za ispumpavanje para iz budžeta i sve druge mutnje radnje. To je recept za osvajanje i zadržavanje vlasti.
      Zapamti, velika većina sadasnjih državnih preduzeća neće NIKADA da se privatizuje iako posluju u gubitku.

  3. To je od samog pocetka bilo ocigledno Ali nesto se sad slabo javljaju nislije da objasne kako je njihova vazdusna Luka povezana da evropom

    1. Koje veze imaju Nislije sa ovom gluposcu, molim te? Nislije se raduju sto se Ryanair setio da ustanovi liniju Nis-Malta od novembra i to je to… Dok su Nislije upravljale aerodromom on je bio naj… Sad malo Beogradjani da upropaste, kao i sve cega se dohvate! Pozz

    2. Ove nebuloze linije od nacionalnog značaja nisu određivali nišlije nego upravo banda pametnjakovića iz beograda, koi su i dali to ime linijama. Upravo to je i bio cilj neatraktivne linije i onda tvrditi upravo ovo što i ti. Gde je linija za Pariz, London i slično.

  4. Sada ce Brnaba da da izjavu kako to nije bas tako i kako u stvari mi ne razumemo o cemu se radi. Tesko da iko moze da razume ludilo u njihovim glavama.

    1. To ludilo u njihovim glavamaza njih ima itekako smisla, jer pare idu samo u njihove dzepove. Ostalima sipak!

  5. Matematika za treci razred kaze da je tih 3777 putnika zbir novih putnika Er Srbije ali i moguci MANJAK putnika drugih avio kompanija. Bruka. Objavite ovaj komentar ako smete.

    1. Bravo za komentar!
      Upravo ovakve površne analize i fingirani tekstovi ukazuju da SZS nije ništa bolji od SNS!
      Realnim i objektivnim će lagarija uvek smetati. Samoodbrana!

  6. Sta se ceka,ovo je rasipnicko bahato ponasanje ,pod hitno svu vlast izbaciti na silu sa vlasti,jer ako ovo potraje nece biti ni plata niti penzija.ovo su gubari Srbije .

  7. Na pocetku autokratskog mandata AV je obecao da ce drzava izaci iz firmi gubitasa i prestati da im gubitke dotira.To je i uradjeno ali kako vidimo ne sa svima.Arape i sportske klubove i njihovu mafiju drzava tj. sve bedniji narod i dalje finansiraju.Jel potpunoa okupacija Srbije od strane Arapa put kojim nas vode.

  8. Pa problem sa „kombi prevoznicima“ je i nastao zbog aerodroma.Kombijem do Pešte za 25e i cena avio karte za 30-35e do bilo gde u EU.Kad sletite iz Pešte silazite na terminal EU,kada sletite iz BG stajete u red sa Avganistancima,Kurdima,Turcima itd…Deca nam ne odlaze avionima AirSerbia nego low cost kompanijama iz okruženja.Ko god bio na vlasti dok je Srbija non-EU neće moći da uspostavi prihode od aerodroma.I dok ovakvim tekstovima mlatimo praznu slamu svake godine ode 60.000 mladih.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.