Građani će se zbog Arapa mučiti da dođu do voza

* Sa izmeštanjem Glavne stanice nepotrebno se požurilo kako bi se što pre oslobodio teren za izgradnju luksuznog naselja "Beograd na vodi"
Bar još tri godine na Prokopu neće biti saobraćajnih uslova za preseljenje Glavne železničke stanice

Ostavite komentar


  1. Pa draga ministarko, kakve veze ima šta je bilo nekada? To što ste vi uradili sada je skandal. Nesposobni ste za bilo šta osim za udovoljavanje svojim arapskim prijateljima i drugim interesnim grupama. Napravite nešto pametno za početak. Spinovanje i nadmudrivanje ne vode nigde. Pametan se ne hvali svojim uspesima, a na neuspesima uči. Vi i ovi vaši mećete nikada.

  2. Nova gradska vlast ima priliku da se dokaze i hirurski precizno razresi sve probleme u vezi „prokopa“.Takode treba dobro povezati sadasnju i buducu autobusku stanicu sa „prokopom“

    1. О чему Ви причате, човече? Па то је тотални колапс сваке логике и стратегије извођења великих оројеката. Па зар нисте прочитали шта све неће бити завршено и спремно? Шта ту може градска власт, осим да дели бензедине онима који морају да користе возове!

      1. Šta se bre brate raspravljaš sa sendvičarom koji je danas dežuran na portalu za 400 dinara!

      2. Nije on nažalost ništa pročitao već samo prepisao šta su mu dali.

        1. Bar da je prepisao pa da vidi sta pise, tu su samo naucili kako radi ctrl+c pa ctrl+v

  3. Nece se gradjani muciti…“gradjani“ su izglasali ovo i dobili su sta su trazili!

  4. Građanima ne treba voz. Trebaju im čardaci na vodi, krešteće fontane, praznično osvetljenje preko cele godine, koncerti raznih lukasa i jelke na koje će da se penju razdragani milioni turista da sa njih bacaju pare u oduševljenju. Ako im baš zapne za voz, neka dođu do njega gondolom ili metroom. A kad opet budu izbori, obavezno neka ostanu kući, da ne propuste šarenice, farme isl.obrazovni program. I neka se spremaju za štafetu.

    1. Tako je ! Biće veselo kad počnu da ih pregledaju veterinari, ako i njih bude 😉

  5. Чуди ме да лист као што је то „Данас“ користи етнониме (Арапи) у контексту говора мржње. Нису криви Арапи из Сирије или Марока за „инвестиције“

    1. Miodraže (iz Peći)
      Vrati se u Peć molim te. Očigledno je da nemaš pojma o saobraćaju u Beogradu. Objasni putniku koji ima jedan ili dva kofera kako da sa autobuske stanice dođe do „Prokopa“. Beovoz je neredovan i nepovezan i jednostavno NE RADI. Ako treba da stigneš na neki voz na vreme, zaboravi Beovoz kao referentan i tačan vid prevoza. „Gde će biti BAS“ apsolutno opisuje čardake koji ne postoje. Od prvog jula stanica je „Prokop“ a BAS je na Novom Beogradu pustara kao što je i bila.
      Ne radnim se piše neradnim (zajedno).
      Dakle, gramatika, poznavanje Beograda, statusa „nikad boljih i većih gradilišta“, putovanja i kretanja ljudi – nula poena.

  6. Gledam ovu fotografiju legendarne Železničke stanice Beograd i obuzima me jeza i neka teška seta. Kako sve to, koliko se da videti na fotografiji, izgleda bedno, jadno, zapušteno,……….jednom rečju nepristojno za jedan veliki grad koji slovi za neku metropolu. Na samom ulazu u stanicu na domak putničkih perona razbacani vagoni, lokomotive,……. po ukorovljenim, nesređenim i zapuštenim kolosecima, najkraće ružna slika. A,………kako je to nekada bilo i to kada su bile aktuelne parnjače!? Sve pod konac, čisto, sređeno, organizovano. Da li je moguće da ove nove i mlade snage u vidu nekakvih rukovodilaca u Železnicama Srbije ovo ne primećuju i ne smeta im isto. Eto na domak stanice nalazi se i Železnički muzej pa bi bilo dobro da prošetaju do njega i pogledaju kako je to nekada izgledalo i bilo organizovano, a na zadovoljstvo svih putnika – namernika koji su koristili železnicu. Sramota.

  7. Trebalo je vremena, ali sa planine se sad vidi i jasno je ko dan: rešio je da uništi Beograd. Dakle, ovo što je na delu nema drugo racionalno objašnjenje. A zašto, pa zato što je čovek samo hteo da bude gradonačelnik, i eto šta bi. Pošto nije uspeo, rešio da degradira grad koji ga nikad nije izabrao. A ako se obrati pažnja, pod udarom je samo stari deo grada, a blokovi u kojima je dotični odrastao ostaju da blistaju netaknuti i još dobijaju autobusku stanicu jer postoji sad je jasno, frustracija što se most prelazio kada se išlo u unutrašnjost na utakmice. Glasalo ga ono po obodu grada pa neka im je sa srećom zivotarenje u nečemu što je nekad bio grad.

  8. Dok ne poruse sve sto podseca na prosla vremena, i ne premeste sve spomenike koji su deo odrastanja, uspomena mnogih generacija Beogradjana, dok ne naprave krs i lom od ovog grada u kome se niko od njih (rusitelja) nije rodio i nema nikakve emotivne veze sa ovim gradom, nece se smiriti. To im je i cilj, da Jugoslavija nestane i da je nema ni u tragovima, da nestanu tragovi jednog veka, ljudi, kulture, zivota.
    Beograd ovim ljudima nista ne znaci, ni mostovi, ni ulice ni zgrade, ni spomenici proslih vremena, ni drvo, ni zbun…za plakanje i zaljenje je sta se radi u ovom gradu, da se pomeri zeleznicka stanica – Alo? pa da je ta ideja valjala sedamdesetih neko bi vec nesto po tom pitanju i uradio…svi su zreli za ludnicu, mozda bi to i trebala da postane zgrada zeleznicke stanice, sve ih do jednog u beli mantilic op, pa na spavanje u zeleznicku ludnicu…

  9. Vidim da je ovo spinovanje orkestrirano iz iste kuhinje: „Žute patke“ ili ti „Ne da (vi) mo Beograd“ pa se drugačiji komentari sem protiv aktuelne vlasti ne objavljuju.
    Prvo, gotovo rasističkih naslov u kome se pežorativno pominje čitava jedna od najbrojnih nacija. Kao da investitori nemaju ime, prezime i u ovom slučaju titulu a i firmu koja je uzgred rečeno multi nacionalna.
    A sada ono o čemu sam već pisao ali je i odgovor na naslov. Najlakše je do ŽS Centar tj. „Prokop“ doći metroom tj. „Beovozom“ koji je veoma brz i radnim danom ide svakih 15 min. Dakle, iz stanica Pančevački Most Vukov Spomenik i Franš… Sa Novog Beograda gde će biti i BAS se očas posla stiže do Prokopa. Kako je ovo najbrži i najlakši način trebalo bi prilagoditi vozni red Beovoza i ne radnim danima.
    Takođe sam napisao da prugu koja ide obalom Save ne treba izmešati već aktivirati vozove „Romantika“ i „Plavi Voz“ i tako povećati turističku ponudu i onih koji dolaze rečnim kruzerima kao i ostalim turistima.

    1. Evo kako bot „Miodrag iz Peći“ zna kako urediti Beograd.Zna bolje od onih koji tu žive.A što se tiče „rasističkog naslova“, kad tvoj vođa kaže „dolaze Nemci da investiraju“ , onda nije rasisitički

    2. Miodraže (iz Peći)
      Vrati se u Peć molim te. Očigledno je da nemaš pojma o saobraćaju u Beogradu. Objasni putniku koji ima jedan ili dva kofera kako da sa autobuske stanice dođe do „Prokopa“. Beovoz je neredovan i nepovezan i jednostavno NE RADI. Ako treba da stigneš na neki voz na vreme, zaboravi Beovoz kao referentan i tačan vid prevoza. „Gde će biti BAS“ apsolutno opisuje čardake koji ne postoje. Od prvog jula stanica je „Prokop“ a BAS je na Novom Beogradu pustara kao što je i bila.
      Ne radnim se piše neradnim (zajedno).
      Dakle, gramatika, poznavanje Beograda, statusa „nikad boljih i većih gradilišta“, putovanja i kretanja ljudi – nula poena.

  10. Nisu Arapi krivi,oni gledaju gde ce nivac da plasiraju i obrnu,nego nasa „elita „koja im to dozvoljava.. Sram ih bilo,nije im to dedeovina pa da rade kako im se cefne.

  11. jadan je grad kada padne u ruke ljudima koji su prvi put uživo videli tramvaj baš u njemu kada su prvi put, kao odrasli i formirani u svojim malim sredinama , došli u beograd . jadni su građani koji ćutke posmatraju kada jedan čipuljičanin gradi sebi spomenik za života u najlepšem delu beograda . beograđani iz nekog razloga ćute i povodom ove sulude ( izraz koji voli a. brnabić) ideje , kao i kada se govori o suludom planu premeštanja starog mosta, o jarbolima o 54 fontane, o spomeniku nemanjiću itd. nejasno je i zašto ovi koji divljaju, , kojima se može i hoće , da li to rade iz obesti , iz osvete ili iz čiste i sirove gluposti ?

  12. Zasto otvoreno ne kazete da je neverovatno i apsolutno neprihvatljivo da neko ukine glavnu zeleznicku stanicu gradu. Koji i kakav gradonacelnik to moze da dozvoli ?. U istoriji izgradnje grada ostace zapisan ovaj neverovatan dogadjaj. Nijedan grad na svetu nije doziveo takvu destrukciju cak ni u ratu i pod bombama.

  13. Premeštanje glavne železničke stanice u milionskom gradu, pogotovo evropskom, raskrsnici mnogih pravaca, je ozbiljan i dugogodišnji posao, gde se postepeno pojedine funkcije prebacuju na novu lokaciju i testiraju paralelno, dok se ne pokaže da sve radi kako treba; sve ovo naravno pod uslovom da je nova lokacija spremna, na pravom mestu, i da je efikasno povezana sa ostalim sistemima gradskog, prigradskog i međunarodnog saobraćaja (autobus, avion, gradski prevoz, itd.). Uz to ide i odgovarajuća privremena signalizacija u gradu, obaveštenja putnicima, itd. E sad, neka se svako zapita (uključujući i ministarku) šta je od svega ovoga urađeno, tj. spremno? Mislim da odgovor svi znamo, pa i ona. Ovaj bezobrazluk će biti zapamćen u istoriji ovog grada, i nemam nikakve sumnje da će jednog dana istina o razlozima ove grandiozne ludosti isplivati na površinu, a nadam se i da će vinovnici biti živi i dostupni pravdi!

  14. Da tu i tamo neko ne pomene zeleznicku stanicu, gradjani nebi ni primetili, a zasigurno bi cutali kao i za sve drugo sto se tice njihovih zivota. Divan narod, mozes da mu radis sta god hoces, uostalom hvali se robovanju pod turcima 500 godina. sve ovo sto nam se desava je sitnica, mozemo mi jos da trpimo.

  15. Prokop je zastareo pre nego je napravljen. A sto se tiče ministarke ona u tipicnom maniru naprednjaka ne odgovara na pitanje nego napada bivše ministre i gradonačelnka. Namerno prelazi preko velikih finansijskih zaduženja i uništenja naše niskogradnja

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.