Kar go se obratio Ustavnom sudu

Ostavite komentar


  1. Господо, прво се региструјте као такси удружење, па онда се буните. Тада Вам и ценовник био исти као и овима из удружења.

    1. Prvo da drzava ukine zakonsku odredbu po kojoj lokalna samouprava ogranicava broj taksi vozila, tako da svako ko ispunjava propisane uslove moze bez potezanja veza i poznanstava i davanja mita da se registruje kao taksista.

      1. Slazem se mara. I da se ukine ogranicavanje broja taksi vozila kao i odredjivanje cena taksi usluge. Mora da postoji slobodno trziste, a da li treba neke licence, polaganje ispita i sl. to nije sporno. Ovaj zakon nas vraca u komunizam gde se zabranjuje konkurencija, a za posledicu ima prevelike cene usluga. Da ne pricamo da se ne zna unapred cena voznje pa je to podlozno sisanju turista. O tome je rec, a ne o bezbednosti putnika i nepoznavanju grada kako pricaju taksisti koji hoce da zadrze monopol.

      2. Слажем се да не треба законски ограничавати нечију жељу за радом, али имајте у виду да фирма Кар:го није регистрована као такси организација и не плаћа порез на ту делатност, зато су много јефтинији од других. Нико нема против мобилних апликација, како погрешно представљају, већ су они регистровани као г.г. фирма са минимакним порезом. Када би плаћали порез за такси услуге не хи били толико јефтинији ид других удружења.

  2. Ovih taksi-botova ima na svakoj vesti o C:G.
    E pa neće moći, gospodo. Dosta ste muzli ovaj narod.

    1. Ne povezivati probleme taksi službi sa nelegalnošću CAR:Go. Jednostavno, tvrde da su povremeni limo servis (iznajmljivanje vozača i vozila na dan dva). Pa čak i za limo servis nemaju dovoljno profesionalne vozače i vozila. Jednostavno rečeno, vozilo bez TX oznaka ne može obavljati taksi delatnost. Video bi šta je stvarnost da se desi sudar tokom CAR:GO vožnje. Ni osiguranja, ni firme iza, ni dozvole za rad. To je tuga moderne Srbije, 50% CAR:GO prihoda pojede „aplikacija“ koja ne ulaže u vozilo, vozača, nigde poreza, nigde doprinosa, nigde osiguranja vozila. ni putnika. Klasična samo malo stilizovana piraterija.

      1. Objasni mi onda štrajk nelegalnih taksista ispred Vlade i to što ih niko nije najurio pošto su nelegalni.

        1. Svako ima pravo na štrajk, pa čak i nelegalni taksisti (dok ne budu uhvaćeni u nelegalnijoj vožnji) dok se bore za svoja prava da dođu do dozvole za rad. Niko ne brani firmi Car—go da se bavi prevozom putnika korišćenjem naprednih aplikacija, ali oni nisu registrovani za taksi prevoz već po zakonu o turizmu i zato su im minimalni porezi i mogu biti jeftiniji od konkurencije. Oni mogu da se zovu kako hoće, da rade sa mobilnim aplikacijama, ali taksisti i taksi udruženja samo traže DA BUDU REGISTROVANI ZA TAKSI PREVOZ I PLAĆAJU POREZ ZA TAKSI DELATNOST.

  3. Nisam hteo da komentarišem, ali radi istine…SVI PUTNICI U VOZILU CarGo-a SU OSIGURANI U SLUČAJU NEZGODE!!! To je osn9vno da bi neko bio primljen u kompaniju kao partner. Problem taksista nije CarGo već kriminalci u njihovim redovima, slažem se da je to mali broj, ali oni su stvorili takav imidž, da su klijenti jedva dočekali da mogu da se voze kulturno i da ne misle o prevarama i otimačini! Dakle, taksisti neka porade na svom imidžu, ceni i ophođenju prema klijentima i neće biti zime za njih….

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.