Konferencija Firestarter 22: Kako unaprediti korisničko iskustvo i iskustvo zaposlenih 1Foto: Lj. B.

Kako unaprediti poslovanje, biti konkurentan na tržištu uz obavezno razvijanja odnosa prema zaposlenima i korisnicima usluga ili potrošačima, kako raditi na tom odnosu i unaprediti ga najviše moguće, tema je prve regionalne konferencije Firestarter 22, koja se bavi upravo temama korisničkog iskustva i iskustva zaposlenih.

Cilj konferencije, koja je počela danas, a traje i sutra, je jačanje svesti menadžera o unapređenju konkurentnosti kompanija, njihovih proizvoda i usluga, a kroz najsavremenija znanja i primere najbolje prakse.

„Značaj konferencije Firestarter 22 je u osnaživanju najvišeg rukovodstva, unapređenju konkurentnosti kompanija i razvoju našeg tržišta kroz modernizaciju načina na koji posmatramo i zaposlene i klijente“, rekao je Dragan Đorđević, osnivač i direktor kompanije Skills koja se već 26 godina bavi temom razvoja ljudi.

On je u hotelu Hajat jutros otvorio Konferenciju i podsetio da je cela priča o korisničkom iskustvu i iskustvu zaposlenih u Srbiji počela pre tri godine kada je osnovana Cexas, prva asocijacija na svetu koja se u isto vreme bavi i iskustvima zapsolenih, kao i korisničkim iskustvima. CEXAS (Customer & Employee Experience Association of Serbia) je ujedno i organizator cele konferencije.

Tokom dva dana učesnicima iz sveta biznisa obratiće se više od 40 stručnjaka, kroz 20 predavanja i studija slučaja.

Na konkurentnom tržištu, kako je rečeno, danas nije dovoljno imati odličan proizvod ili uslugu, već je neophodno osigurati da zaposleni i klijenti imaju kontinuirano pozitivno iskustvo u interakciji sa kompanijom i njenim proizvodima ili uslugama.

To je ono što uspešne izdvaja i što direktno utiče na održivo poslovanje, rast, kao i na stopu zadržavanja zadovoljnih zaposlenih i zadovoljnih klijenata.

Ian Golding koji je prvi ”customer experience” trener na svetu, predavač i konsultant objasnio je evoluciju zanimanja “customer experience specialist”.

“Korisničko iskustvo postoji oduvek, ali je tek pre 30 do 35 godina počelo da dobije oblik discipline, da bi 2011. prvi put bilo prepoznato kao profesija. Tada je formirana i prva svetska asocijacija koja se bavi korisničkim iskustvom”, rekao je Golding, napominjući da je u svetu trenutno tek 1.600 ljudi sa tom kvalifikacijom, što znači da još nije “zagrebana površina” u razvoju ove veštine, ali da se radi na razvoju svakodnevno.

Ejtan Hatem, osnivač platforme Semantica rekao je kako potrošači, odnosno korisnici uvek žele nešto bolje.

“Imate proizvod koji distribuirate, prodajete i vidite da su ljudi uvek spremni više da plate za bolje iskustvo. Ako im ponudite tortu sa balonima i ukrasima spremni su da plate više jer će dobiti više, bolje iskustvo”, istakao je Hatem.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari