Obračun između Aerodroma i Er Srbije: Ko je kriv za kolaps i otkazane letove?

Ostavite komentar


  1. Imam utisak da Er Srbija prebacuje pola odgovornosti na aerodrom.Tako i treba posmatrati situaciju. Osoblje na izlazima je totalno neorganizovano i neuko. Sama obnova aerodroma je urađena nestručno. Od kilometarskog pešačenja do izlaska sa parkinga. Za Er Srbiju se zna. Od lošeg ka gorem.

  2. Pitajte ministra gde mu je 20 pilota koji su pre maltene nekoliko dana dali otkaze. Zasto placa strane pilote duplo vise nego srpske a njima nece da poveca plate?

  3. air serbia je smeće od aviokompanije: usluga ispod nivoa najgoreg lowcosta a cene 4 puta veće. Zatvorite i otpustite

  4. Er Srbija je otpustila sve radnike koji su znali da rade i dovela amatere koji se smenjuju kao na traci, tako da je ovakav sled događaja logična posledica desetogodišnjeg lošeg upravljanja „stranog menadžmenta“ u kombinaciji sa Vučićem i Malim…

  5. Novi Sad ili Sombor moraju imati međunarodni aerodrom. Ovakva teška centralizacija saobraćaja, neminovno će, uz povećanje obima stvarati sve češće kolapse.

  6. Kriva je Srbadija koja radi na aerodromu i koja obavlja svoj posao aljkavo i neodgovorno, na srpski način.

  7. Krivi su sns menadzeri koji imalu ogromne nezasluzene plate. A tehnicarai inzinjera mozete izbrojati na prstima jedne ruke. Svi su pobegli da rade za mnogo vece plate od 150 hilda dinara

  8. Dok god većina stranih zapadnih kompanija, plaćaju radnike bednim srpskim platama, i dok god srpske budu iste takve, mi se iz ovog bezdana mrdnuti nećemo. Za 60.000 u Beogradu više niko neće da radi. Ljudi će i dalje trčati na glasačko mesto za 2 crvene, a oni drugi, „neljudi“, i „drugosrbijanci“, bežaće odavde kao i do sada. Doveli su ljude iz Leskovca, iznajmili im neke kuće okolo… Raspad sistema….

  9. Zašto ne kasne letovi drugih aviokompanija …….Turkish, Swiss, Lufthansa, Air Baltic…….? Sve je do Air Srbije………najgora aviokompanija ikada. Uvedeš 10 novih linija a nemaš vazduhoplove za iste, a nemaš ni posade ,pilota……mi koji radimo u tim kompanijama znamo šta je po sredi……..Direktni i jedini krivac je Air Srbija!!!!!!!

  10. Kriv je nas predsednik. Kad treba otvarati fabrike i aerodrom tu je on da se hvali. Kad nesto ne funkcionise nema ga nigde. Sto se ne oglasi sad?

  11. I Aerodrom i Ersrbija su u poslednjim godinama optimizovali broj radnika ( od utovarivaca kofera do pilota) i njihove licne dohodke. A sve sindikalne pokusaje i pretnje strajkom razresili, pretnjama silom i otpustanjem.
    Tako da sada svi rade „koliko mogu“ i „strogo po propisima“.
    I ovo je optimalni rezultat njihove optimalizacije.

  12. Tako je to kad se zaposljavaju ljudi preko omladinske zadruge. 300 din. je sat i naravno da deca nece da rade za te pare. Od pre Nove godine je stalno otvoren konkurs u raznim omladinskim zadrugama za pozicije na aerodromu.

  13. na drugim svetskim aerodromima… Ništa se to ne razlikuje od ovog našeg, a kašnjenja su uobičajena.

  14. Kriv je onaj koji je unistio JAT i stvorio tzv Er Ser i predao aerodrom francuzima. U firmama caruju nesposobni i pohlepni kadrovi koji samo na sebe misle.

  15. @Vi kanda niste bili,
    Er Srbija im 80-ak linija i 18 lizing aviona.
    Recimo Turkis Erlajnz ima 120 linija i 400 aviona (svojih novih).
    Da li osecate razliku?
    Uzgred, 6 puta mesecno letim po svim EU aerodromima (i to ne Low Cost aerodromima gde je pakao kao na NT) i azijskim. Nigde se ne desava ni blizu u ovom obimu sto se desava na Beogradskom aerodromu.

  16. Francuska kompanija je loš izbor.Aerodrom katastrofa uradjen i nije prilagodjen invalidima.Zgrozena sam i očajna.Air Serbia ne poslovna niko se nikadaaa ne javlja na call centru ili tek posle bar 20 min cekanja gde doniznemoglosti slusas traku i nista ne resis.Ovo je sve težak promašaj i šteta Srbiji.

  17. Trulo je i na aerodromu Nikola Tesla a i u Er Srbiji .
    Ne saobraća samo Er Srbija sa aerodroma Nikola Tesla i ne pružaju se usluge samo putnicima Er Srbije!
    Ko je putovao Er Srbijom zna o čemu pričam.
    Takođe rasulo na aerodromu je opšte poznato.
    Obe kompanije od nacionalnog interesa date su na upravljanje pod raznoraznim okolnostima strancima koje za pravljenje profita u Srbiji privlači jedino jeftina radna snaga . Koji je interes Arapa da Er Srbija bude uspešna kompanija u koju Srbija iz budžeta ulaže novac građana Srbije, Arapi maglu a zarada pola – pola ?!

  18. Коме се не свиђа нека не лети са ЕрСрбијом!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Antonela Riha, novinarka

I pre nego što sam se učlanila u Klub čitalaca Danasa kupovala sam jedino Danas.