Ovo nije još jedna obična priča o zapošljavanju: Dubravka, Maja i Petar govore šta ih je sve dočekalo na početku karijere 1Foto: Promo

Petru iz Beograda život se potpuno promenio nakon što se zaposlio u Apatinskoj pivari i iz rodnog Beograda preselio u Apatin. Kako on kaže, to mu je najbolja odluka koju je doneo u životu. Maja nije ni sanjala da će jednoga dana rame uz rame sa svojim kolegama iz sektora Prodaje takozvane „muške“ poslove da obavlja sa lakoćom prelazeći i do 200km u samo jednom danu. Takođe, neko bi rekao – netipično za žene, ali Dubravka je pravi maestro u proizvodnji koji već godinama znalački i posvećeno rukovodi značajnim i zahtevnim procesima.

Petru Stevanoviću, inženjeru automatike, Maji Šebek, teritorijalnom referentu prodaje i Dubravki Milovanović, vođi proizvodnje piva je zajedničko upravo to – odluka da se posle školovanja zaposle u Apatinskoj pivari, razbiju stereotipe o tipično muškim i ženskim poslovima i daju sebi šansu da iskorače iz komforne zone!

Kako je sve počelo?

Petrova priča u pivari počinje pre dve i po godine, kada se preselio iz Beograda u Apatin i pridružio se timu Apatinske pivare kao pripravnik u Proizvodnim operacijama i logistici. Nije bila laka odluka preseliti se iz prestonice u manji grad na severu zemlje, ali strast za znanjem i razvojem na samom izvoru – u proizvodnji je bila presudna. Pripravnički program je trajao godinu dana što mu je, između ostalog, pružilo priliku da prođe kroz sve faze nastajanja piva, kao i da učestvuje na kompleksnom pivarskom seminaru i obuci u Berlinu. Kako navodi, njegova “Baš dobra priča” i dalje traje svakog dana.

Zaposlenjem u Apatinskoj pivari nakon završetka studija započela je Dubravkina pivska priča. Nije uvek bilo lako. Neki od izazova sa kojima se susrela su smenski rad, generacijski jaz ali ih je sve uspešno savladala uz podršku svojih linijskih menadžera i iskoristila brojne pogodnosti koje kompanija pruža: mogućnost za učenje, stekla je širinu u sagledavanju procesa i načinu razmišljanja. Njen cilj je sada prenošenje znanja i razvijanje svojih saradnika i novih talenata.

Da nijedan put nije isti, pokazuje i Majino iskustvo jer svakodnevno promeni i po nekoliko gradova. Ne krije da uživa u tome jer to odgovara njenoj dinamičnoj prirodi. Pored stečenog znanja i novih prilika, stekla je i prijatelje za ceo život. Maja je danas komercijalista koji pokriva terene na Zapadnoj regiji, a svako jutro iz Čačka kreće u nove pohode.

Pitali smo ih šta je to što ih je privuklo baš Apatinskoj pivari i šta ovu pivaru karakteriše kao najboljeg poslodavca?

Petar Stevanović navodi da mu je u kompaniji pruženo odlično okruženje za rad kao i prilike za konstantno usavršavanje. Posebno ceni to što mu je kao tek svršenom studentu pružena mogućnost da stečeno fakultetsko znanje primeni u praksi.

Dubravka Milovanović potvrđuje Petrove reči jer smatra da joj je bitna mogućnost svakodnevnog učenja kao i prilika za kvalitetan mentorski rad. “Apatinska pivara je moj izbor zato što je prirodno da svi žele da budu deo uspešnog tima, a ovde imamo tu mogućnost”, kaže nadahnuto.

Maja Šebek kaže: “Kada sam došla u pivaru, znala sam da je jedna od vrednosti kompanije “Ljudi na prvom mestu”. Nisam mogla da sagledam u tom trenutku koliko to znači zaposlenom čoveku, a pogotovo kolegama koji su majke i očevi. Benefiti za roditelje su fantastični. To doprinosi osećaju pripadnosti kompaniji kao i osećaju druge kuće u kojoj delimo iste vrednosti i zajedno težimo istom cilju – da budemo u samom vrhu”.

Odgovori na pitanje “Šta prvo pomisliš kad čuješ Apatinska pivara” su takođe interesantni

Petar bez mnogo razmišljanja ističe tradiciju dugu preko 265 godina, ljude bez kojih ništa od ovoga ne bi bilo moguće kao i kvalitet iza kog stoje najbolje sirovine kao i najsavremenija oprema za proizvodnju.

Za Dubravku je prva asocijacija na Apatinsku pivaru njen tim sa kojim uspešno rešava svakodnevne izazove već osam godina. Informacije sa terena nam stižu od Maje koja sa ponosom ističe da su komercijalisti Apatinske pivare ljudi koji uživaju najviše poštovanja među kupcima.

Ukoliko ste se pitali zašto „Baš dobra priča“?

„Raditi u Apatinskoj pivari je mnogo više od pravljenja piva – to je iskustvo, kultura i način života koji su oblikovani stotinama godina bogatom istorijom. Ponosimo se našim brendovima i prilici da možemo da pružimo našim zaposlenima da zajedno slavimo sve životne trenutke. I zato našom krilaticom BAŠ DOBRA PRIČA želimo da ukažemo svim kandidatima koji apliciraju za pozicije kod nas kao i našim kolegama da biti deo Apatinske pivare jeste vredno iskustvo gde način rada, radno okruženje i timski duh stvaraju atmosferu gde postaješ najbolja verzija sebe. Pozitivno iskustvo zaposlenih potvrđuje i činjenica da smo prepoznati kao najbolji poslodavac od strane prestižnog Instituta Top Employer čiji smo sertifikat ponovo dobili za 2024. godinu. Pored ovog cenjenog priznanja, prva smo kompanija u sektoru FMCG koja je postala dobitnik potpunog Family Friendly Enterprise (FFE) sertifikata“, sa ponosom kažu u Apatinskoj pivari.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.